Forumet - syntetdreads!

syntetdreads!

156 0 27
dudes!
en tanke slog mej för nån dag sen; ja ska skaffa syntetdreads!
sökt/letat/googlat osv på hur man ska sköta dom på bästa sätt men har inte fått fram nåt vettigt.
nåt utav det äckligaste ja vet är när folk är skitiga i håret och man känner lukten av det (fifan alltså), då kanske inte syntetdreads är nåt för mej?
berätta allt ni vet om dreadsen, allt är bra å veta! ((:
ty!

Spana också in:

Harpyja:

Jag har redan försökt en gång men råkade förstöra allt (det är inte reklam för min blogg men det finns bilder där). Nu har jag börjat om igen och har kommit lika långt på bara två dagar

Jag vill också. Vågar inte. Men mitt hår skulle bli till dreads på två sekunder.
mjölk:

Jag vill också. Vågar inte. Men mitt hår skulle bli till dreads på två sekunder.

Varför inte våga?
Jag har insett att det är det enda jag passar i eftersom mitt hår lägger sig som dreadsslingor naturligt om jag inte har kammat det på ett dygn/inte plattat det efter duschen.
mjölk:

Man kanske ser helt skadad ut i det och då är det liksom för sent.

Ah iof. Jag har inte så mycket att förlora eftersom mitt hår redan har fått ta så mycket stryk. Har haft fel färger, missfärgningar, korta frisyrer samt långa. Jag skulle nog inte skrika allt för mycket (bara gnälla en del) om jag skulle bli tvungen att klippa av allt.