Aviseringar
Rensa alla

SYNTETDREADS 🙂


Ämnesstartare

Funderar på att skaffa lite syntetdreads. Någon som har haft det och flätade i dem själv? Bild kanske? xD


   
Citera
Ämnesetiketter

Det ska vara riktiga ju [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Det ska vara riktiga ju [shake]

Jag har typ 1 meter hår, no way att jag offrar typ 5 år av sparande när jag inte ens vet om jag kommer gilla det xD


   
SvaraCitera

Mikroanka:

Jag har typ 1 meter hår, no way att jag offrar typ 5 år av sparande när jag inte ens vet om jag kommer gilla det xD

Hur kan man ångra dreads? [shake]


   
SvaraCitera

Mikroanka:

Jag har typ 1 meter hår, no way att jag offrar typ 5 år av sparande när jag inte ens vet om jag kommer gilla det xD

Dreads för mig ska visa att man är äkta då kan man inte bara bluffa sig igenom det [n]


   
SvaraCitera

[confused]


   
SvaraCitera

dazed_and_confused:

Dreads för mig ska visa att man är äkta då kan man inte bara bluffa sig igenom det [n]

<3<3<3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Hur kan man ångra dreads?

Om man ser ut som ett arsle i det? O.O

dazed_and_confused:

Dreads för mig ska visa att man är äkta då kan man inte bara bluffa sig igenom det [n]

Jaja, det var inte det tråden handlade om nu.


   
SvaraCitera

Mikroanka:

Om man ser ut som ett arsle i det? O.O

Man ser inte ut som ett arsle i det så det är omöjligt. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför skulle syntetdreads vara en bluff? Det är väl en frisyr/attityd som vilken annan? Sedan beror det ju helt på vad man väljer för färger eller typer, vissa ser näst intill naturliga ut, andra är helt galna =).

Jag har både haft syntetiska dreads/flätat in de och tillverkar dem. Finns en del bilder på vår hemsida, kommer förhoppningsvis mer med tiden.

Ta gärna en titt: syntetdreads.se


   
SvaraCitera

Image
Tycker att du ska köra på cyberlox istället.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera