Aviseringar
Rensa alla

syntetiska dreads


Ämnesstartare

hej, ska fläta in syntetiska dreads, men vet inte riktigt hur många jag ska ha i. har gjort "backcombing", har typ 20 st sådana, men hur många har ni i, ni som har? i kan väl posta en bild också?


   
Citera
Ämnesstartare

NEJ!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

NEJ!

slipp då [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

allt som är syntetiskt är dåligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

allt som är syntetiskt är dåligt.

inte när det gäller dreads


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mojo_:

inte när det gäller dreads

jag saa väl "allt"?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

a... förutom med dreads.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fult, äckligt, onaturligt.
Naturell is the shit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dåren:

Fult, äckligt, onaturligt.Naturell is the shit.

Men vafan är naturliga då??
googla natural dreads så får man ju bara upp fakta om att alla sorter är naturliga.
och jag ska inte ha sån där raveshit, utan ska ha samma som min hårfärg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mojo_:

Men vafan är naturliga då??

Odla egna, givetvis. Vad trodde du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dåren:

Odla egna, givetvis. Vad trodde du?

kan du vara lite mer specifik. jag kammar bak håret med en stålkamm nu. hur menar du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mojo_:

kan du vara lite mer specifik. jag kammar bak håret med en stålkamm nu. hur menar du?

Jag menar att du använder dig av ditt eget hår. Gör dreads av ditt eget hår. Som sitter på ditt huvud.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dåren:

Jag menar att du använder dig av ditt eget hår. Gör dreads av ditt eget hår. Som sitter på ditt huvud.

men vafaaaan då!!. HUR? Vad ska jag göra med mitt hår så att det blir dreads? jag vet inte hur jag kan bli tydligare med vad jag vill veta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mojo_:

men vafaaaan då!!. HUR? Vad ska jag göra med mitt hår så att det blir dreads? jag vet inte hur jag kan bli tydligare med vad jag vill veta

Är det väldigt svårt att söka på google? Eller youtube? "How to make dreadlocks" [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mojo_:

hej, ska fläta in syntetiska dreads, men vet inte riktigt hur många jag ska ha i. har gjort "backcombing", har typ 20 st sådana, men hur många har ni i, ni som har? i kan väl posta en bild också?

dom gånger jag hade synthetdreads, har haft det många ggr, har jag blandat DE och SE dreads och haft ungefär 80-120 st.

vad fan är backcombing för "sorts" dreads?


   
SvaraCitera