Aviseringar
Rensa alla

?Syrebrist? farligt?


Ämnesstartare

Vettefan om det räknas som syrebrist men nånting är det.

Håller för näsan och trycker (gör sånt där lock för öronen grejen) tills jag blir helt röd i ansiktet, sen direkt efter det så blir jag helt bäng, som att man är riktigt nerdrogad. Får skum känsla i magen och benet och hjärtat dunkar fort och hårt som fan 🙂

Kul är det och vill gärna fortsätta göra det då och då men vill veta om det är farligt eller inte så jag inte sabbar min hjärna? 😛


   
Citera

det låter läbbigt tycker jag


   
SvaraCitera

Det är farligt ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

busan13:

det låter läbbigt tycker jag

haha pröva, it's nice 🙂


   
SvaraCitera

Jag kan ge dig syre. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dekadent:

Det är farligt ja.

Har du nån källa på det? Varför är det farligt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Amsle:

Jag kan ge dig syre.

Snällt av dig 🙂


   
SvaraCitera

Så länge du inte använder några verktyg eller liknande så är det inte farligt, kroppen failsafear om man försöker strypa sig själv och det värsta som händer är att du svimmar. Se till att kunna landa mjukt bara.


   
SvaraCitera

respons:

Så länge du inte använder några verktyg eller liknande så är det inte farligt, kroppen failsafear om man försöker strypa sig själv och det värsta som händer är att du svimmar. Se till att kunna landa mjukt bara.

Stänger man av datorn på fel sätt tillräckligt många gånger så fuckar den. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

Så länge du inte använder några verktyg eller liknande så är det inte farligt, kroppen failsafear om man försöker strypa sig själv och det värsta som händer är att du svimmar. Se till att kunna landa mjukt bara.

Ojdå fan vad nice 😀 Så man förlorar inte massa hjärnceller och sån skit?


   
SvaraCitera

Dekadent:

Stänger man av datorn på fel sätt tillräckligt många gånger så fuckar den. [no-no]

[zzz]

hejpej123:

Ojdå fan vad nice 😀 Så man förlorar inte massa hjärnceller och sån skit?

Tycker du att det är kul att strypa dig själv så hade du nog inte så många från början ändå.


   
SvaraCitera

nädå, människan kan leva utan att andas


   
SvaraCitera

honolulu:

nädå, människan kan leva utan att andas

Stämmer om det är under en liten stund. Håller man andan själv så får man först en reflex att andas igen alternativt svimmar innan man löper någon större risk för hjärnskada.


   
SvaraCitera

Dekadent:

Stänger man av datorn på fel sätt tillräckligt många gånger så fuckar den.

Ah gjorde jag och allt försvann. Är nog så med hjärnor också.


   
SvaraCitera

Kanske är att det blir för stort tryck i huvudet. Mhm. Det är min teori.


   
SvaraCitera