Aviseringar
Rensa alla

T.R.Ä.F.F.A.S


Ämnesstartare

Redan skapat sån här tråd men blev inget med det eftersom jag skjuter upp saker hela tiden... kortfattat. Träffas och göra något eller? Endast Stockholm isåfall


   
Citera

hade varit kul att träffa nya mänskor men vågar inte då jag ej vet om du är en yxmördare tyå :p 


   
SvaraCitera

Asso, jag venne, det hade ju vart kul men det är ju inte som att träffa sina kompisar utan snarare att man träffar några främlingar och så får man hoppas på det bästa!
Axelinaaas, tat lugnt Vi dödar bara otrevligt folk så om du inte kommer är du dödens, vi vet var du bor Blink Skojar, gör som du vill Glad


   
SvaraCitera

Alltid sthlm +_+'


   
SvaraCitera

Tickstart:
Alltid sthlm +_+'

Var bor du då? Cool


   
SvaraCitera

sanguinem:

Var bor du då? Cool

letar ställe att bo i sthlm, så vi får väl se Blink


   
SvaraCitera

VRF SKA ALLT VARA I STHLM HELA TIDEN Arg


   
SvaraCitera

Bor hela UM i Stockholmsområdet, eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axelinaaas:
hade varit kul att träffa nya mänskor men vågar inte då jag ej vet om du är en yxmördare tyå :p 

Jag är en skedmördare dock nu känner jag mig kränkt 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Getrekt:
VRF SKA ALLT VARA I STHLM HELA TIDEN Arg

Göteborg > Stockholm Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axelinaaas:
hade varit kul att träffa nya mänskor men vågar inte då jag ej vet om du är en yxmördare tyå :p 

men for real Har du någon social media då? så jag kan liksom vissa mig själv på något sätt eller skypea eller något annat skit Shockerad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axelinaaas:
hade varit kul att träffa nya mänskor men vågar inte då jag ej vet om du är en yxmördare tyå :p 

Kom på att du inte har något sånt om jag kommer ihåg rätt Skeptisk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ruttenfisk:
Bor hela UM i Stockholmsområdet, eller?

Jag bor i där jag bor vilket betyder att jag bor i hägerstens området som ligger i stockholm för att vara helt exakt https://static.ungdomar.se/users/243698/forum/Hitler+eating+a+banana+teen+gif+saucestumblrcom_6309a0_3629457_2.gi f" alt="Hitler+eating+a+banana+teen+gif+saucestu" />


   
SvaraCitera

Blekinge här!


   
SvaraCitera

Captain Jack Sparrow:

Jag bor i där jag bor vilket betyder att jag bor i hägerstens området som ligger i stockholm för att vara helt exakt https://static.ungdomar.se/users/243698/forum/Hitler+eating+a+banana+teen+gif+saucestumblrcom_6309a0_3629457_2.gi f" alt="Hitler+eating+a+banana+teen+gif+saucestu" />

Hm, jag befinner mig endast 90 mil bort just nu. Om du tar dig hit kan vi träffas.


   
SvaraCitera