Aviseringar
Rensa alla

T.R.Ä.F.F.A.S


Ämnesstartare

Ruttenfisk:

Hm, jag befinner mig endast 90 mil bort just nu. Om du tar dig hit kan vi träffas.

Luleå`?


   
SvaraCitera

Captain Jack Sparrow:

Kom på att du inte har något sånt om jag kommer ihåg rätt Skeptisk

haha jo har skaffat snapchat nu bara för att jag kände mig så ute när alla frågade hela tiden xD  


   
SvaraCitera

Captain Jack Sparrow:

Luleå`?

Nej, inlandet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axelinaaas:

haha jo har skaffat snapchat nu bara för att jag kände mig så ute när alla frågade hela tiden xD  

Har inte ens använt mitt konto men visst om du vill så kan jag ju följa dig där om du typ PMar ditt namn eller nåt

Hitler+eating+a+banana+teen+gif+saucestu Tvungen att lägga till denna hela tiden fråga inte varför xD


   
SvaraCitera

Captain Jack Sparrow:

Har inte ens använt mitt konto men visst om du vill så kan jag ju följa dig där om du typ PMar ditt namn eller nåt

Hitler+eating+a+banana+teen+gif+saucestu Tvungen att lägga till denna hela tiden fråga inte varför xD

Aaaa kan väl göra det 🙂
Men väldigt fin bild på när Adolf äter banan x)  


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

Ruttenfisk:
Bor hela UM i Stockholmsområdet, eller?

Här i Stockholm bor det många umare, finns fler umare här än på andra ställen. I Uppsala bor det en hel del umare med.


   
SvaraCitera

Ice:

Här i Stockholm bor det många umare, finns fler umare här än på andra ställen. I Uppsala bor det en hel del umare med.

Har inte sett en enda UMare från min stad, och då har den ändå halva Uppsalas befolkning


   
SvaraCitera