Aviseringar
Rensa alla

T-shirt + kavaj = snyggt?


Fubu
 Fubu
Ämnesstartare

Jag undrar om de är snyggt med kavaj och en t-shirt. Har sommar lov och vakan på fredag, och jag tycker de ser lite väl strikt ut med skjorta, kavaj, slips. Och jag ska hämta betygen då jag går ut 9:an. Men är det snyggt med det valet?[confused]


   
Citera

Haha, nian? Skit i kavaj. Ta bara någon snygg, ljus tisha och lite finare jeans. [party]


   
SvaraCitera

Beror på hur du har kavajen men ja.


   
SvaraCitera

Och så beror det på vad det är för T-shirt.
Testa och fråga sedan om någon annans åsikt. [y]


   
SvaraCitera

Tycker det kan vara rätt snyggt, beror självklart på hur kavajen ser ut och sitter. 15 åringar har en tendens att ha för stora kavajer = inte snyggt.


   
SvaraCitera
Fubu
 Fubu
Ämnesstartare

honolulu:

Haha, nian? Skit i kavaj. Ta bara någon snygg, ljus tisha och lite finare jeans. [party]

Haha, men tänkte ta det då det såg så slappt ut. 🙂


   
SvaraCitera
Fubu
 Fubu
Ämnesstartare

Horrorshow:

Tycker det kan vara rätt snyggt, beror självklart på hur kavajen ser ut och sitter. 15 åringar har en tendens att ha för stora kavajer = inte snyggt.

Har också märkt att de i min ålder kan ha för stora kavajer. Jag och min vän var de enda som hade passande kavajer senaste betygs-hämtningen 🙂


   
SvaraCitera
Exner

Kan vara snyggt, men inte när man går ut nian.


   
SvaraCitera

Men, vill se mer trådar av folk som har bestämt sig om vad de skall ha på sig på skolavslutningen. [cry]


   
SvaraCitera

Fubu:

Haha, men tänkte ta det då det såg så slappt ut. 🙂

Men alltså.. Om det bara är en avslutning så är det meningen att det ska vara slappt, på balen kan jag förstå om hade velat ha kavaj o så. Jag tänker typ tisha med snyggare tyg (inte bomull eller sånt billigt skit) eller så kanske ljus skjorta bara.

Men för att svara på din fråga, så.. Vet jag faktiskt inte. [crazy]


   
SvaraCitera
Fubu
 Fubu
Ämnesstartare

En rolling stones t-shirt blir det.


   
SvaraCitera

Exner:

Kan vara snyggt, men inte när man går ut nian.

Fast som 15 åring finns det ju inte så många tillfällen att se lite stilig ut med kavaj, då är väl 9ans avslutning ett trevligt tillfälle att klä upp sig lite ut över det vanliga?


   
SvaraCitera
Exner

Horrorshow:

Fast som 15 åring finns det ju inte så många tillfällen att se lite stilig ut med kavaj, då är väl 9ans avslutning ett trevligt tillfälle att klä upp sig lite ut över det vanliga?

Var kanske otydlig; kavaj är förstås bra, men det bör var med skjorta.


   
SvaraCitera

Exner:

Var kanske otydlig; kavaj är förstås bra, men det bör var med skjorta

Jaha då förstår jag, jo en skjorta är väl att föredra.


   
SvaraCitera

ja det kan det absolut vara om det är en trevlig kombination under rätt omständigheter.
Men med tanke på att en t-shirt och en skjorta kostar typ lika mycket så förstår jag icke varför skjorta är ett alternativ


   
SvaraCitera