Aviseringar
Rensa alla

ta betalt för skolmaten?!


Ämnesstartare

Nu ska de tydligen kanske börja ta betalt för skolmaten 1000 kr per termin, jävla retards


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Innebär det att den blir bättre?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snabbmatsgenerationen kommer att intensifieras. :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Innebär det att den blir bättre?

tror jag icke !


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LOKAEFETTGOTT:

tror jag icke !

Dåligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uh, kommer det vara en obligatorisk kostnad? Hade det varit så när jag var liten nog att behöva äta mat i skolan så hade min mamma insisterat på att jag och mina syskon tagit med oss "mat" till skolan, så hon fick spara de pengarna. "Mat" skulle då innebära typ knäckebröd och ketchup.

Länge leve skolmaten, äver fast den suger getpung.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LOKAEFETTGOTT:

Nu ska de tydligen kanske börja ta betalt för skolmaten 1000 kr per termin, jävla retards

Du pratar om skolmaten i grundskolan nu va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

standby:

uh, kommer det vara en obligatorisk kostnad?

För de som vill äta i skolan tror jag? På min skola måste man ha ett kort för att få ut sin talrik ur en masik [shake]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

sikkos:

Du pratar om skolmaten i grundskolan nu va?

GYmnasiet

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

sikkos:

Jag fick betala för min gymnasiemat redan 2004. Gäller detta just din skola eller har jag missat något beslut som gäller alla kommunala skolor från och med nu?

har du?! tydligen alla skolor tror jag ?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 3 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Homunculi:

FFFUUUUUUU---

[surprised][cry]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 4 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Hell_man:

högerregeringens fel

HAHAHA , aaah. tror det var en Moderat pojk som kom med förslaget..[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skolan dör om de väljer SFAB. 😐


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LOKAEFETTGOTT:

GYmnasiet

Jag fick betala för min gymnasiemat redan 2004. Gäller detta just din skola eller har jag missat något beslut som gäller alla kommunala skolor från och med nu?

The Weapons Dude:

Skolan dör om de väljer SFAB. 😐

Haha, så sant! Köttgrytor ftl!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LOKAEFETTGOTT:

GYmnasiet

va? nooooooooooooooooooooo [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

högerregeringens fel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad har jag nu missat?


   
SvaraCitera

FFFUUUUUUU---


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LOKAEFETTGOTT:

För de som vill äta i skolan tror jag? På min skola måste man ha ett kort för att få ut sin talrik ur en masik [shake]

Den är alltså inte obligatorisk. Du kunde ha nämnt att det gällde gymnasiet i första posten också, att gymnasielever får pröjsa skiter jag i, de kan skaffa ett extrajobb eller nåt.


   
SvaraCitera