Forumet - Ta bort

Ta bort

217 0 25
Funderar starkt på att ta bort mitt um konto
Delvis för att man inte blir tagen seriöst och för att folk verkar vara ganska (läs: väldigt) omogna och har 0 respekt för varandra. Eller, vissa har vissa inte. Beror väl på uppfostran osv. Fler som tänkt på att ta bort sitt konto llr? Antar det

Dold text: Men man gillar ju några här.. hum..

Spana också in:

Jo. Ibland kan man skoja, men om folk vill ha seriös hjälp är det jobbigt och irriterande med spam-svar. Lite tragiskt eftersom att hela UM består av från gymnasielever och vuxna.

Men om man vill bli tagen seriöst får man uttrycka sig seriöst. Om man gång på gång gör trådar så som "Hatar kärlek" i Plusforumet utan diskussionsunderlag osv, blir man ej tagen allvarligt. För det verkar bara trolligt.
szara:

som om dina är bättre lixom :p

Ja, dels får jag göra vilka trådar jag vill eftersom att alla här älskar mig, och dels så har mina trådar antingen substans eller är helt lol, du gör i princip helt innehållslösa skittrådar och vill att de ska tas seriöst för att du är så jävla viktig.
Om man gör bekräftelsetrådar är man väl inte dryg? Då är man väl snarare osäker? Eller?

Wanking_BC:

du gör i princip helt innehållslösa skittrådar och vill att de ska tas seriöst för att du är så jävla viktig.

Klart hon är viktig [bigsmile] Folk är bara lite hämmade av jantelagen, att man inte ska sticka upp och störa andra. Gillar inte den!