Aviseringar
Rensa alla

Ta bort blockering av bdb, facebook och så.


Ämnesstartare

Skolan har blockat facebook, bdb o massa sidor. Men alla har gjort nåt så att dom kommer in på det endå.Och ingen i skolan vill berätta hur man gör för mig för jag vet inte hur man gör. Skulle va schyst om nån som vet hur man gör det kan säga det.


   
Citera
Ämnesetiketter

www.goatse.asia


   
SvaraCitera

Proxy ?


   
SvaraCitera

Sluta slösa bort skattebetalarnas pengar på sån skit, kthx.


   
SvaraCitera
Tyrael

Ingen vill berätta... för att du inte vet hur man gör? [mad]


   
SvaraCitera

namnlös:

Och ingen i skolan vill berätta hur man gör för mig för jag vet inte hur man gör.

Konstig anledning. [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zwift:

Konstig anledning.

Asså, jag märkte nu att det såg lite konstigt ut, men jag va stressad när jag skrev det.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Det va ens som sa att man skulle göra en förändring i DNS, men hur fan man gör det ville han inte säga.


   
SvaraCitera

namnlös:

Skolan har blockat facebook, bdb o massa sidor. Men alla har gjort nåt så att dom kommer in på det endå.Och ingen i skolan vill berätta hur man gör för mig för jag vet inte hur man gör. Skulle va schyst om nån som vet hur man gör det kan säga det.

😀
http://proxified.se/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

resume:

http://proxified.se/

Skolan har blockat alla sånna sidor också.


   
SvaraCitera

namnlös:

Skolan har blockat alla sånna sidor också.

smart drag


   
SvaraCitera

du skall arbeta i skolan


   
SvaraCitera

Du kan göra det ifall du använder en annan webbläsare, sedan kan man göra det genom att trycka på 'stopp'-knappen innan sidan kommer upp.


   
SvaraCitera
Åtta

Jugoslavija:

Du kan göra det ifall du använder en annan webbläsare

Jugoslavija:

sedan kan man göra det genom att trycka på 'stopp'-knappen innan sidan kommer upp.

Image

Nej, inte om de inte blockerat sidorna på applikationsnivå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

du skall arbeta i skolan

Men vi har raster också. Och på kärnämnesveckorna sitter vi vid datorerna hela tiden så man orkar inte plugga hela tiden.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

resume:

smart drag

mm, dom är för smarta.


   
SvaraCitera

namnlös:

man orkar inte plugga hela tiden.

tänk på din framtid, sitta framför datorn har du gott om tid för om du failar skolgången.


   
SvaraCitera