Aviseringar
Rensa alla

TA BORT DEN SEN?


Ämnesstartare

jag har funederat på att göra en monroe piercing. men jag vet själv att jag inte tänker ha den sådär jävligt länge. kommer ta bort den så småningom. men jag känner bara att jag vill ha en just nu. okej nu till min fråga...om jag nu gör en och sedan tar bort den kommer det att vara ett hål där eller kommer det växa igen? vill inte att det ska vara ett fult hål på min läpp efteråt. konstig fråga jag vet haha men man är ju tvungen att fråga innan man bestämmer sig för nått[wink]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

alltspå... klart det kmr växa igen, kommer bara bli ett litet ärr där som knappt syns om man inte kollar noga


   
SvaraCitera

jag tycker om krig filmer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför ska du pierca dig om du ändå ska ta bort den inom en snar framtid?

Monroes äger, btw.

CharliesName:

klart det kmr växa igen, kommer bara bli ett litet ärr där som knappt syns om man inte kollar noga

Word.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nickynamo:

Varför ska du pierca dig om du ändå ska ta bort den inom en snar framtid?

hahah okej jag ska vara ärlig...min pappa är bortrest just nu och han kommer tillbaka om ca 3-4 månader. han skulle ALDRIG ALDRIG tillåta att jag piercade mig. han skulle bli galen. men för mamma är det okej. och jag älskar monroes och har alltid velat ha en. så jag tänkt att jag kan ha en nu och när han kommer kan jag ta bort den. fast jag vill inte att det ska vara ett ärr där för det är så jävla fult!! så vill bara veta om det kommer vara ett fult ärr sär om jag tar bort den[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*där


   
SvaraCitera

Hey_ya:

han kommer tillbaka om ca 3-4 månader.

Hey_ya:

när han kommer kan jag ta bort den

fy fan va onödigt... vänta tills du blir 18


   
SvaraCitera

Hey_ya:

hahah okej jag ska vara ärlig...min pappa är bortrest just nu och han kommer tillbaka om ca 3-4 månader. han skulle ALDRIG ALDRIG tillåta att jag piercade mig. han skulle bli galen

dedär är fan för korkat för att ens kommentera[shake]


   
SvaraCitera

Det kommer bli ett stort ärr.


   
SvaraCitera

aspie:

jag tycker om krig filmer

Omg, jag med!


   
SvaraCitera

batterseabardot:

Det kommer bli ett stort ärr.

Denna brud (ursäkta uttrycket) kan sina grejer.


   
SvaraCitera

Keysersoze:

Denna brud /.../ kan sina grejer.

[y] may be so.


   
SvaraCitera

CharliesName:

alltspå... klart det kmr växa igen, kommer bara bli ett litet ärr där som knappt syns om man inte kollar noga


   
SvaraCitera

Men... Ärr är en del av att skaffa piercing, gör du ett hål i kroppen så är det väl ganska logiskt att det blir ett märke, bara mer eller mindre.
Du KOMMER att få ett ärr, men det är svårt att säga hur mkt det kommer synas. [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

dedär är fan för korkat för att ens kommentera

aa jag förstår det...men du kommer ändå inte fatta lixom...du känner inte min farsa och hur han är det är jävligt jobbigt...vill inte gå in på det nu men jag har alltid alltid vela ha en sån piercing och jag känner att jag måste bara skaffa en ändå om jag bara kommer ha den ett tag men det kommer nog kännas jävligt bra att jag har haft en iaf.


   
SvaraCitera