Aviseringar
Rensa alla

Ta bort en tatuering


Ämnesstartare

Tja!
Jag gjorde en tatuering hos en kompis förut, jag tyckte att den var fin även fast den hade lite fel men med tiden så börjar jag hata den och funderar på att ta bort den när jag blir 18. Men är det någon som har tagit bort en tatuering förut och hur mycket kostade det?
Hejdå!


   
Citera

lyckat[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

lyckat[crazy]

haha jag vet^^


   
SvaraCitera

Haha, så underbart. [bigsmile]
Ta-bort-tatuerings-branschen kommer gå så JÄVLA bra om några år när alla ungdomar börjar inse hur jävla fula deras tatueringar är. Är ju bra mycket dyrare att ta bort en tatuering än att skaffa den. [bigsmile]


   
SvaraCitera

här hittar du säkert något av intresse
http://www.borttagningavtatuering.com/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Haha, så underbart. [bigsmile]
Ta-bort-tatuerings-branschen kommer gå så JÄVLA bra om några år när alla ungdomar börjar inse hur jävla fula deras tatueringar är. Är ju bra mycket dyrare att ta bort en tatuering än att skaffa den. [bigsmile]

HAHA jag vet, men det går att fixa till vissa tatueringar också så de se lite bättre ut, hade kanske tänkt det också men då hos en professionell tatuerare [wink]


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

Vad har du gjort?
Hur stor är den?
osv osv osv... [tired]


   
SvaraCitera

SLCD:

Vad har du gjort?
Hur stor är den?

+
hur gammal var du när du gjorde den?


   
SvaraCitera

skyll dig själv


   
SvaraCitera

Image
[smile]


   
SvaraCitera

Aquaman:

med tiden så börjar jag hata den och funderar på att ta bort den när jag blir 18.

mindre smärtsamt och mycket billigare att helt enkelt tatuera över den gamla tatueringen.


   
SvaraCitera

Aquaman:

Jag gjorde en tatuering hos en kompis förut, jag tyckte att den var fin även fast den hade lite fel men med tiden så börjar jag hata den och funderar på att ta bort den när jag blir 18. Men är det någon som har tagit bort en tatuering förut och hur mycket kostade det?

märkt för livet, gilla läget

själv har jag inga tatueringar det är sjuuuuuuuuuuuuuuukt överskattat!


   
SvaraCitera

Hej du, hur har det gått? Har du tagit bort din tatuering än?

Jag har STORA funderingar på att ta bort en av mina. Det är min ex-pojkväns namn jag har på handleden. Ångrar det jättemycket nu när vi inte är tillsammans längre…

Jag har kollat upp lite på nätet och hittade en bra sida som förklarar allt om att ta bort tatueringar. Här är länken om någon undrar: www.plastikoperationer.net/tatueringsborttagning-laser-tattuering

Har någon här tagit bort någon tatuering??? 🙂[smile]


   
SvaraCitera

:

. Det är min ex-pojkväns namn jag har på handleden. Ångrar det jättemycket nu när vi inte är tillsammans längre…

Hahaha


   
SvaraCitera

oatsreuvaue:

mums med ballerinakex

[badgrin]


   
SvaraCitera