Aviseringar
Rensa alla

Ta bort homo- och biforumet


Ämnesstartare

Forumet "homo- och bisexualitet" är i min mening mycket överflödigt. Alla trådar jag kan tänka mig skulle skrivas där kan lika gärna placeras i ett annat forum. Vi har ett forum för relationer och samlevnad, vi har ett forum för motgångar och problem, vi har ett forum för politik och samhälle och vi har flera sexforum.

Finns det någon anledning att särskilja de diskussioner som har med homo- och bisexualitet att göra från de diskussioner som inte har med det att göra?


   
Citera
Ämnesstartare

Skriver under. Påpekade redan detta när det diskuterades om vad denna överflödiga och kränkande (ja, kränkande) forumdel skulle heta.


   
SvaraCitera
Åtta

Jag tänkte skriva någonting långt, men jag fann det överflödigt då allt jag egentligen ville säga var: +1

Enda negativa med förslaget är att det skulle kräva att någon (d.v.s. en A) stängde igen forumet och migrerade de trådar som var bra att ha kvar (typ klistrade trådar) till andra lämpliga forum.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker då inte det!
Tycker heller inte man behöver någon pridevecka. Elakt att peka ut folk!

uhuhu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Finns det någon anledning att särskilja de diskussioner som har med homo- och bisexualitet att göra från de diskussioner som inte har med det att göra?

Homofober och andra konservativa som inte vill veta av sådant snusk kan blockera den forumdelen [y]

Annars så vet jag inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

/care [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

+1


   
SvaraCitera

Jag håller med, finner det kränkande att avhysa trådar om sex och sexualitet för homosexuella till ett separat forum när det redan finns ett fullgott och alltäckande sexforum.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vi borde bara ha "önskemål och synpunkter" tycker jag så modsen slipper flytta trådar jämt [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Håller med!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Antingen det eller ett allmänt sexualitetsforum ifall det blir enklare än att flytta trådar.


   
SvaraCitera
Åtta

Bara Ta Allt:

Antingen det eller ett allmänt sexualitetsforum ifall det blir enklare än att flytta trådar.

Att sorta och flytta alla trådar som finns däri lär knappast bli aktuellt. Däremot så torde man ju kunna göra forumet read-only, så att trådarna finns kvar när de kommer upp via googlingar och så - men att inga nya trådar kan skapas. Dock kan man ju flytta de klistrade trådarna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Gugge:

Homofober och andra konservativa som inte vill veta av sådant snusk kan blockera den forumdelen

Homofober och andra konservativa kan ju sluta läsa tråden om de tar illa upp. Eller byta forum.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ser inte vad som är kränkande med det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker att det borde vara kvar, faktiskt. Det finns säkert många här på UM som vill diskutera med likasinnade inom ämnet. [cool]


   
SvaraCitera