Aviseringar
Rensa alla

Ta bort leverfläckar, värt?


Ämnesstartare

Tözen:

mjo,så jag tycker d kvittar så,men vet att han skulle vilja tatuera ryggen=ta bort leverfläckar,ärr tatueras över sen så d spelar ingen roll,men annars så spelar d ingen roll att ha kvar dom eller ta bort för han inte ser dom ändå

ahaa ah om han vill tatuera så är det ju bäst att at bort dem, vet iofs hur det är med att tatuera över leverfläckar men men


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Nej, ovärt. (Du röstade på detta alternativ)

Slöseri med pengar på ytliga dumheter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Nej, ovärt. (Du röstade på detta alternativ)

Leverfläckar ger karaktär. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, jag tycker inte att det är värt det bara för utseendet.
Men skulle man ha en stor utstickande leverfläck som byxorna skaver på, då skulle jag ta bort den.


   
SvaraCitera

Det gör galet ont. I alla fall när det sydde fel på mig och det tog en timme för dem att klippa av stygnen efteråt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur mycket kostar det? kan man ta bort små i ansiktet utan att få världens största ärr?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Ja, klart du ska. (Du röstade på detta alternativ)

Det är skoj! Har själv ett fräscht 5 cm ärr på låret!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

inte värt d,orka bry sig om leverfläckar på ryggen av alla ställen om man inte tänkt tatuera eller så.

Det är precis det jag ska, typ största argumentet för iaf ^^

Budolicious:

Så... det var la värt

Låter bra, nu kanske jag vill göra det igen 😀

xKiTTiEHx:

[shake]

[cool]

IIIIIIIIIIH:

.

Ah ok, men då gäller det typ bara att vara försiktig så ska det lösa sig? [crazy]

Nevon:

Leverfläckar ger karaktär. [y]

Inte om man vill tatuera över dom 🙁

SB From Hell:

Det gör galet ont. I alla fall när det sydde fel på mig och det tog en timme för dem att klippa av stygnen efteråt.

Oj, men det var väl mest för att dom gjorde fel?

grodanboll_:

Hur mycket kostar det? kan man ta bort små i ansiktet utan att få världens största ärr?

Vet inte, gratis på vårdcentralen tror jag 😛 Men i ansiktet är det bäst att göra med laser, vilket kan kosta några tusen, kanske 2-3 men blir mycket finare. Jag tog bort en på kinden med laser 🙂

Matilda1988:

Det är skoj! Har själv ett fräscht 5 cm ärr på låret!

Hur ser det ärret ut? Är det sånt där vitt som står ut eller rött och platt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Låter bra, nu kanske jag vill göra det igen 😀

Ja, jag skulle gärna ta bort alla jag har (även om det inte är några fler i den storleken som de två de tog)


   
SvaraCitera

Kablash__:

Oj, men det var väl mest för att dom gjorde fel?

Nej, det gjorde ont när de skar också. Och så blir det ett skumt rosa ärr ju [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Inte om man vill tatuera över dom 🙁

Men att tatuera på ärr är väl ändå ingen höjdare?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[n]

Kablash__:

Det är precis det jag ska, typ största argumentet för iaf ^^

ta bort då,men du får nog vänta minst1-1,5 år innan du tatuerar ryggen då[rolleyes]dom kan röra massa på sig dom första åren och färgen färster inte så bra[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Ja, jag skulle gärna ta bort alla jag har (även om det inte är några fler i den storleken som de två de tog)

Ah, men jag har också några mindre sen, men dom struntar jag i, mest dom 3 största jag vill ha bort 🙁

SB From Hell:

Nej, det gjorde ont när de skar också. Och så blir det ett skumt rosa ärr ju [n]

Jaa, fast sånt bleks ju, och så ska jag tatuera över det ändå 🙂

Nevon:

Men att tatuera på ärr är väl ändå ingen höjdare?

Vet inte, ska till en studio nån gång snart och fråga [smile]

Tözen:

ta bort då,men du får nog vänta minst1-1,5 år innan du tatuerar ryggen då[rolleyes]dom kan röra massa på sig dom första åren och färgen färster inte så bra[n]

Hade inte tänkt göra ryggen på så kort tid ändå 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Ah, men jag har också några mindre sen, men dom struntar jag i, mest dom 3 största jag vill ha bort 🙁

Men det är bara att kötta på då. Oroa dig fasen inte för smärtan. Det gör tio gånger mer ont att tatuera sig än att ta bort dem ändå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Vet inte, gratis på vårdcentralen tror jag 😛

VA? :S

Kablash__:

Men i ansiktet är det bäst att göra med laser, vilket kan kosta några tusen, kanske 2-3 men blir mycket finare. Jag tog bort en på kinden med laser 🙂

Det är det jag också vill göra. Men går det verkligen typ? Känns lite weird att det skulle försvinna av laser typ : P Men det är garanterat att det försvinner då?


   
SvaraCitera