Aviseringar
Rensa alla

ta hand om era djur [cry][love]


Ämnesstartare

grät lite irl [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

grät lite irl [cry]

[love]


   
SvaraCitera

isola:

Bra, låt bli

Huhu


   
SvaraCitera

tänker ej se kmr må dåligt
orkar inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Animal Cops borde finnas i Sverige. Så jävla korkat att det inte finns. Det partiet som vill införa detta kommer jag att rösta på, oavsett deras andra åsikter.


   
SvaraCitera

Hur vet vi att kattfanskapet försöker återuppliva sin kompis? Min katt brukar "massera" saker sådär med tassarna innan hon går och lägger sig. Hur vet vi att katten i videon inte bara mjukar upp sin kompis för att sedan använda honom som kudde 🙂 Låter mer troligt imo.
Det är bara korkat önsketänkande att djur skulle kunna besitta den graden av mänskliga känslor. Ingen vettig människa tvivlar på att djur har känslor MEN de känner inte empati och sympati till den graden som vi människor gör. Ni har tittat för mycket på Disney-filmer eller något.

Dessutom är det allmänt känt att katter är onda av naturen, de är trots allt djävulens små medhjälpare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pumanJessica:

Dessutom är det allmänt känt att katter är onda av naturen, de är trots allt djävulens små medhjälpare.

gissar att du är diagnostiserad med någonting, så jag tänker inte ens kommentera detta.


   
SvaraCitera

isola:

gissar att du är diagnostiserad med någonting, så jag tänker inte ens kommentera detta.

Haha ja det är ju lättare att dra en massa konstiga antaganden 😛 Det sista jag skrev var bara på skämt, trodde det var rätt uppenbart men tydligen inte 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[cry] Mår lite dåligt nu, ångrar att jag tittade. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

[sad]

Jag visade den för gugge......han började skratta..........[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Gugge:

Jag visade den för gugge......han började skratta..........[sad]

ofta ingen annan såg humorn i den[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag ser dubbelmoralen på lång väg... folk fäller en tår för katten samtidigt som de tar en tugga på sin skinkmacka...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Tycker att det är lite fånigt att tro att den försöker återuppliva den andra, faktiskt.

Vad skulle du säga att katten pysslar med då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Patric:

Vad skulle du säga att katten pysslar med då?

Mina katter gör så på ALLT! Saker som ligger på golvet, mattor, varandra, mig, kaninerna... Tror inte att de försöker återuppliva min gamla svettiga arbetströja, faktiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Gugge:

Jag visade den för gugge......han började skratta..........[sad]

Han har inte alla hästar hemma ibland på empatiavdelningen, men vi får försöka hjälpa honom så gott vi kan! [cry][sad]


   
SvaraCitera