Aviseringar
Rensa alla

ta kontakt


Ämnesstartare

hej, jag är 15 år o har bott granne me en söt kille i 1 år nu, han är 18 år, såg de på fb.. vi har aldrig snackat me varandra (inte äns sagt hej) men han har vinkat åt mej när jag stod i köket o han cykla förbi utanför o när vi åker samma buss/ går förbi varandra så flörtar han alltid me mej, typ ler o så.. o jämnt när han går förbi vårt hus så typ kollar han in.

men nu vill jag ta kontakt me honom för är lixom intresserad, men vet inte hur.. försökte lägga till honom på fb men han har inte svarat än o de har gått typ 6 månader, är ganska blyg oxå.. va ska jag göra?


   
Citera
Ämnesstartare

Pedofil


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åker ni buss tillsammans är det väl bara att sätta sig bredvid. Säg hej, räck fram handen och hälsa och säg åt honom att komma över på fika vid något tillfälle.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

S3ON:

Pedofil

Tre års skillnad är väl ingenting.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emma1995:

han är 18 år, såg de på fb..

Fan, jag är inte van vid att FB=Facebook. Trodde du menade att du hittat hans Flashback-konto. [crazy]

Håller med respons!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åh det tar ännu tid innan jag fattar att fb nu för tiden står för facebook och inte flashback. Funderar jämt på hur det kommer sig att folk verkar känna till varandra så väl på flashback en stund innan det går upp ett ljus!

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Rödingajävel:

Fan, jag är inte van vid att FB=Facebook. Trodde du menade att du hittat hans Flashback-konto.

hah!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

Tre års skillnad är väl ingenting.

Jo, innan båda parter är 20. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Jo, innan båda parter är 20. [cute]

Nä.

Edit: Känner femtonåringar som är way mer mogna än vad jag själv är och 25-åringar som skulle kunna vara tolv bast mentalt. Du borde inte generalisera om ålder sådär.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

hah!

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons: jag är för blyg för de ju 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emma1995:

respons: jag är för blyg för de ju 🙁

Hur ska du klara dig i livet? 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

Hur ska du klara dig i livet? 🙁

🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emma1995:

🙁

Är nog dig det är mest synd om i hela världen. 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

Är nog dig det är mest synd om i hela världen. 🙁

eh? jaså, klarar mej ändå 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emma1995:

eh? jaså, klarar mej ändå 😉

Oki. 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skriv ett meddelande till honom via facebook då?


   
SvaraCitera