Aviseringar
Rensa alla

Ta kontakt, break the ice...


Ämnesstartare

mopsen:

utom den på kvinnan, am I right.

lol


   
SvaraCitera

Oj vilken oturlig felskrivning!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle tänka: [confused][shake][tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror de flesta skulle tycka du var väldigt töntig. Speciellt om det inte är hennes humor och du inte känner henne.


   
SvaraCitera

Roll on:

Jag skulle nog uppfatta dig som efterbliven.

typ
el

iddqd:

skulle tycka du var väldigt töntig


   
SvaraCitera

Håkanbråkan:

?? Jag är inte nazi... Jag snackade om svarta människor, inte om judar... (jag är inte rasist heller)

LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Håkanbråkan:

ÅSIKTER, GAL'S?!

Idioti vinner högsta pris![y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sorry att jag inte svarat på ett tag, det är någon gräns på 5 inlägg för nya medlemmar inom ett dygn eller något...

Det verkar som jag inte ska köra den här xD.

Ni som säger efterbliven: Om det visar sig att jag inte är efterbliven, kan det inte vara lite roligt i alla fall? [crazy] Eller är jag då bara socialt efterbliven istället?

Haha, aja det bra att jag frågade åtminstone. Annars hade det kanske varit mindre roligt om jag sa det till henne...


   
SvaraCitera

Håkanbråkan:

töntig

Harpya:

beror på vad hon är för en tjej.

Roll on:

Jag skulle nog uppfatta dig som efterbliven.

hon skulle nog mkt möjligt inte tycka det var roligt ifall hon inte är som du säger en flummig person, men inte bara det, hon måste fan va på sitt högsta flumm humör också, om det inte kommer få ner henne på jorden då hon tänker "Va fan?"

förmodligen mkt omogen också... jag är inte tjej, kan inte säga det, men jag har själv snackat med xantal tjejer, o varit med när tjejer snackat med varandra...

bättre att du spelar den blygakillen som en hel del tjejer faktiskt gillar, var snäll & romantisk eller ngt :S

personligen hatar jag att snacka via dator/sms/faceb... så jag ringer å säger att vi ska träffas... om jag inte har hennes nr blir det facebook /pm /kommer på ngt nice att skriva, väntar svar om det är bra eller dåligt, och kör sen en classic ursäkt ... "är ingen datanörd precis, men skulle gärna vilja snacka mera (; så du kan ju höra av dig så kan vi ............" vad du nu vill göra... här är mitt nr blablablabal... funkar alltid... o the best part is... hon hör av sig 😀 meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen! du måste gjort ett bra första intryck så hon orkar kontakta dig... så på delen /kommer på ngt nice att skriva-> måste vara really something...

om du bara vill ligga så är det väl att köra en classic å säga "vill du hyra film" som är i min värld översättning för "do you wanna make some love" och går alltid hem (;

vet dock inte hur gammal du är :/ eller hon är... så lite svårt att säga hur mogna ni båda är hittils, dock känner jag inte er så kan inte säga så mkt, men man kan iaf ana lite då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sexmeister:

så jag ringer å säger att vi ska träffas... om jag inte har hennes nr blir det facebook /pm /kommer på ngt nice att skriva

Hatar att prata i telefon, men har du något bra tips på vad man kan skriva? 😛
Jag är född 94 och hon är född 95 så vi ska nog inte hyra film xD.


   
SvaraCitera

Håkanbråkan:

Hatar att prata i telefon, men har du något bra tips på vad man kan skriva? 😛
Jag är född 94 och hon är född 95 så vi ska nog inte hyra film xD.

hahaah jag börja "hyra film" när jag var 13, men du är inte jag, vilket du ska vara glad för 😛 sex är overrated.... ibland kan din högra hand vara bättre om du gjort det för ofta o partnern är dålig...

men försök själv! jag vill inte skriva för dig! du är du, jag är jag, om jag skriver ngt så är som jag skriver... om jag skriver något som är på ett sätt som du inte är, hur osäker kommer du inte känna dig då när ni är med varandra? när det egentligen inte var du som fixade "dejten" utan jag? hon förväntar sig "mig" istället för "dig" då... hoppas du förstår vad jag menar...

kom på något kul eller intressant, men ytterst viktigt, UNIKT att skriva... och det behöver inte alls vara något konstigt! men bara något som inte vem som helst säger, du ska ju fånga hennes uppmärksamhet...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sexmeister:

kom på något kul eller intressant, men ytterst viktigt, UNIKT att skriva... och det behöver inte alls vara något konstigt! men bara något som inte vem som helst säger, du ska ju fånga hennes uppmärksamhet...

Haha, sånt är jag usel på... Jag får försöka. Nu vet jag i alla fall typen av saker jag inte ska skriva.[crazy]
Men det är väl ett ganska unikt sätt att approacha en tjej med? (Jag menar det från allra första inlägget). Unikt på fel sätt? [wink]


   
SvaraCitera

Håkanbråkan:

Men det är väl ett ganska unikt sätt att approacha en tjej med? (Jag menar det från allra första inlägget). Unikt på fel sätt?

Jaa, unikt på sämsta möjliga sätt 😛

inte stor chans men finns ju en...

vet ej om detta är reklamisera... sätt andra länka osv men tror ej, men typ så stor chans...

skriv det som kommer to your mind som du vill säga till henne som kanske inte alla tycker osv, redan förklarat men för att göra det lite lättare?

jag tycker också det är väldigt svårt o skriver olikt beroende på hur jag tror personen är/ser ut...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska försöka 😛 Tack så mycket!

Älskar filmen, förresten! Jim Carreys bästa! 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha, har fortfarande inte lyckats ta itu med detta... Tycker en tjej att det är konstigt om man säger hej när man inte träffats på ~ett halvår?


   
SvaraCitera