Aviseringar
Rensa alla

Ta kontakt med exet


Ämnesstartare

hmmz hmmz
Vi gjorde slut för ungefär 3 månader, pratade i telefon efteråt och vi hade bestämt att vi skulle fortsätta vara vänner, eller iaf fortsätta prata med varandra. Ja, han är den enda jag kan prata med. För ca 3 veckor sen råkade vi träffas i stan och allt blev bara jääättefel och jag känner nu att det var mitt fel. Han försökte verkligen vara trevlig och göra det så normalt som möjligt, inte jag.

Nu ångrar jag mig, vi har inte alls pratat sen dess. Jag behöver verkligen honom att prata med ibland. Han är den enda som får mig att känna mig trygg, vilket verkligen behövs ibland. Så. vad tycker ni att jag ska göra? ska jag skriva till honom? vad ska jag skriva? eller borde jag bara ta och hålla käften och låta det va?


   
Citera

Min erfarenhet av normala människor och deras ex, är att fortsätta vara vänner är aldrig någon bra idé [cool]


   
SvaraCitera

Ending Jon:

Min erfarenhet av normala människor och deras ex, är att fortsätta vara vänner är aldrig någon bra idé [cool]

Jag har faktiskt lyckats, men tror man får ha jäävligt tur


   
SvaraCitera

Jag hade likadant. Nu har det gått sex månader och jag har insett, med tvång, att jag inte kan vara vän med honom eftersom hans hora står i vägen [smile]


   
SvaraCitera
zIGGE

Harpyja:

Jag hade likadant. Nu har det gått sex månader och jag har insett, med tvång, att jag inte kan vara vän med honom eftersom hans hora står i vägen

Låter han någon annan komma ivägen så är det han själv som står för det.


   
SvaraCitera

zIGGE:

Låter han någon annan komma ivägen så är det han själv som står för det.

Fega jävla as[smile]


   
SvaraCitera

Du vill ju att ni ska fortsätta vara vänner. skriv. eller ring 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mitt ex började umgås med mitt kompisgäng efter att vi gjort slut. Det är lite annorlunda beteende av henne tycker jag och jag vet inte riktigt hur det kommer att utveckla sig.


   
SvaraCitera

Skyll dej själv och låt honom vara ifred


   
SvaraCitera

Ending Jon:

Min erfarenhet av normala människor och deras ex, är att fortsätta vara vänner är aldrig någon bra idé

Det kan vara en idé, men det går aldrig. [party]


   
SvaraCitera
Jeay_L

Ending Jon:

Min erfarenhet av normala människor och deras ex, är att fortsätta vara vänner är aldrig någon bra idé

Det funkar fin fint för mig eller hur det nu var.. Dold text: Så fort vi båda blivit singel igen så blev det en fin strul/kk relation och alla tror vi är tillsammans, kanske inte var riktigt tänkt så!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kan bara säga som så att om jag vet att min flickvän umgås med sina ex så ... jag fattar inte grejen. Man blir grymt misstänksam.


   
SvaraCitera

Human:

För ca 3 veckor sen råkade vi träffas i stan och allt blev bara jääättefel och jag känner nu att det var mitt fel. Han försökte verkligen vara trevlig och göra det så normalt som möjligt, inte jag.

Antar att du gick över kompis gränsen. Detta verkar ju betyda att du tycker om honom mer än vän elr ?

För i så fall tycker jag att du bör komma över honom förs annars klär du kanske aldrig komma över honom ?

Jag förstår verkligen att han är den enda som får dig att känna dig trygg men varför är han den enda. Är det för att han är snäll osv elr för att du kanske är förälskad i honom ?


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera