Aviseringar
Rensa alla

Ta kontakt med tjej man inte känner?


Ämnesstartare

iosib:

det är den initiala kontakten som är svår, men hur den ser ut är egentligen inte särskilt viktigt. finns ömsesidig attraktion så finns det. målet är inte att charma omkull en ovillig, utan att öppna för motparten att visa om den är intresserad eller inte.

Det handlar ju lite om att få henne intresserad också. Det kanske man inte lyckas med om man går rakt på sak för snabbt?:/Detta är svårt tycker jag


   
SvaraCitera
reben

har ni nåra gemensamma vänner


   
SvaraCitera
reben

hallå festar inte dagens ungdom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jagvillboienhatt:

Det mesta annat man tar sig för i livet kan man jobba sig upp till, planera, tänka över innan etc. Man kan alltså innan man når målet ofta känna av i fall det kommer gå eller inte i slutändan. Här handlar det istället om ett pyttelitet ögonblick där chansen att misslyckas är ganska stor och man har inte en jävla aning. 

Det skrämmer mig. Galen

Och i mitt fall skulle jag fortsätta se henne i skolan varje dag om jag misslyckas...Kan bli stelt om något o det skrämmer mig med


   
SvaraCitera
Exner

reben:
hallå festar inte dagens ungdom

Nej, får bara hosta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:
har ni nåra gemensamma vänner

Gemensama bekanta på sin höjd..att vi skulle stöta på varandra genom våra vänskapskretsar är ganska otroligt


   
SvaraCitera

stop oppressing women½!


   
SvaraCitera

TooFaaaab: Och i mitt fall skulle jag fortsätta se henne i skolan varje dag om jag misslyckas...Kan bli stelt om något o det skrämmer mig med

Kör på bara, skit i det jag skriver! Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jagvillboienhatt:

Kör på bara, skit i det jag skriver! Glad

Haha ja jag får ta mig i kragen o prata med henne, kommer säkert gå skit men det kommer nog va värt det endå:)


   
SvaraCitera
reben

Exner:

Nej, får bara hosta.

wtf noob

TooFaaaab:

Gemensama bekanta på sin höjd..att vi skulle stöta på varandra genom våra vänskapskretsar är ganska otroligt

aha va tråkigt


   
SvaraCitera
Exner

reben:

wtf noob

Burken


   
SvaraCitera

Börja med hej

Sen nästa gång ni går förbi varandra typ ngt relaterat till situationen osv (exempelvis om d regnar; usch vilket väder!), tag konversationen stegvis framåt de gånger ni ser varann.


   
SvaraCitera