Aviseringar
Rensa alla

Ta kontakt med tjej på semester?


tänkaren:

Man flyger till Amsterdam från södra Sverige på 1 timma och det är 64 mil mellan Malmö och Amsterdam så det ligger inom hyfsat reseavstånd. Ungefär samma avstånd som det är mellan Malmö och Stockholm.

Ja, det vet jag. jag menade mer om dina raggningsförsök misslyckas så behöver du ju inte skämmas över det eftersom du lär inte träffa henne någon mer gång om det skiter sig


   
SvaraCitera

Smilen: Hur får man garanterat sex?

Det svåraste en kille kan göra... att tänka som en tjej.  Mycket glad


   
SvaraCitera

adaq: Ja, det vet jag. jag menade mer om dina raggningsförsök misslyckas så behöver du ju inte skämmas över det eftersom du lär inte träffa henne någon mer gång om det skiter sig

Jag koncentrerade mig kanske inte just på "raggningsförsöken" utan mer på om de får vibbarna att stämma dvs om det uppstår några känslor mellan de två.


   
SvaraCitera

xtroverto:

Hm okej.. Hur hade du velat att det hade gått till då? 

Behöver alla tips jag kan få! Detta är även första gången JAG går upp till en tjej och inte tvärtom. 

Jag går igång på humor, men det är ju jag det. Tycker du ska köra det racet du tänkt från början! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Uppdatering: Letade förgäves efter henne sista dagen men hittade fan inte på henne, riktigt sorgligt


   
SvaraCitera