Aviseringar
Rensa alla

Ta kontakt med tjejer, och behålla den!


Helllo
Ämnesstartare

Hej, är en kille på 18 år som alldrig ens rört en tjej... (i'm a looser)Men menÄr inte direkt ful, ser ganska bra ut. Men jag har stora problem att ta kontakt med tjejer överlag. Så jag undrar vad jag kan göra för att på ett bra sätt ta kontakt med tjejer, i skolan framför allt..finns en tjej jag känner lite, hälsar på hennne ibland men jag hittar alldrig ett bra tillfälle att prata med henne eftersom hon alltid är omringad av sina vänner..Så om ni alla här kan dela med er av era egna erfarenheter vore det underbart. Det kan vara viktigt att veta att hon inte går i min klass:)
Ber om ursäkt för långt inlägg;)


   
Citera

Prata med henne bara. Hon är ingen alien. Våga mer!


   
SvaraCitera

 kommer med tiden! 

Det


   
SvaraCitera
reben

skriv till henne på datan istället allt e enklare då

detta e personlig erfarenhet

lägg till henne på fb säg du e stalker o verka lite mystisk bestäm date på skolan dagen efter se till att brandlarmet går så d blir spännande stämning vid er första riktiga konversation då har ni ngt o prata om med ps d funkar


   
SvaraCitera

En fråga som du skriver har du ngt socialt handikappad eller vad ? 

Man måste kunna kommunicera och ha bra komunikation  ,ju bättre man är på det ju fler tjejer blir intresserade av en xD


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

med så många trådar som startas om det här borde det finnas en klistrad manual.


   
SvaraCitera

Om ni åker kommunalt kan det annars vara ett ganska bra sätt att börja prata 🙂
Alltså om ni träffar varandra på bussen/tåget etc.


   
SvaraCitera

Tycker att du ska gå fram med dina vänner och prata med dom, umgås på rasten lite och sen kan du väl fråga henne om hon vill hänga med hem eller på bio eller ja vad som helst 

🙂 det enda du inte ska göra är att värka osäker så går det nog bra 🙂


   
SvaraCitera

Skicka en dick pic å låt naturen sköta resten


   
SvaraCitera