Aviseringar
Rensa alla

Ta kontakt på Facebook


S3ON:
Skit i fb öht och typ föreslå en café-träff eller s å 

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

alltså facebook ska man skita i innan man lärt känna varandra. Sitta där och snacka om saker för att sedan knappt ha något att säga i verkligheten blir aldrig bra Glad. Lär känna honom i verkligheten!


   
SvaraCitera

murare:

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

alltså facebook ska man skita i innan man lärt känna varandra. Sitta där och snacka om saker för att sedan knappt ha något att säga i verkligheten blir aldrig bra Glad. Lär känna honom i verkligheten!

Det där var nog det smartaste jag hört på länge. Nu slipperjag dessutom ta kontakt med de snygga tjejer jag har på fb som ja inte vågar skriva tillMycket glad


   
SvaraCitera

Stekaren: Det där var nog det smartaste jag hört på länge. Nu slipperjag dessutom ta kontakt med de snygga tjejer jag har på fb som ja inte vågar skriva tillMycket glad

Tumme upp yes det gör du. Men börjar bli dags att dra ut dom på något kul! Skadeglädje


   
SvaraCitera

murare: yes det gör du. Men börjar bli dags att dra ut dom på något kul!

Vill du hänga med mig på nåt kul imorgon?Rodnar


   
SvaraCitera

Stekaren:

Vill du hänga med mig på nåt kul imorgon?Rodnar

hahaha Glatt skålande har du mig på fejSSSS? Förvånad *trodde jag hade stenkoll*


   
SvaraCitera

Lol att skriva till de som puffar tillbaka är det lättaste sättet att få ragg


   
SvaraCitera

murare:

hahaha Glatt skålande har du mig på fejSSSS? Förvånad *trodde jag hade stenkoll*

Näää har ju inte det!Därmed inte sagt att jag inte försökt leta upp digRodnar


   
SvaraCitera

Stekaren:

Näää har ju inte det!Därmed inte sagt att jag inte försökt leta upp digRodnar

hahah ok puh då har jag rätt bra koll endå 😀 haha jasså, ere så? Du hade mig ju på msn back in the days saru, hittaru mig där så hittaru mig på fejs Blink


   
SvaraCitera

Burgfitta: Lol att skriva till de som puffar tillbaka är det lättaste sättet att få ragg

får jag puffa dig


   
SvaraCitera

murare:

hahah ok puh då har jag rätt bra koll endå 😀 haha jasså, ere så? Du hade mig ju på msn back in the days saru, hittaru mig där så hittaru mig på fejs Blink

Ja men det var WAY back in the days! Vi snackar innan den stora hackervågen som ägde rum sommaren '11 där jag blev av med inte ett utan två mejlkonton!


   
SvaraCitera

tevepro:

får jag puffa dig

Mm men kanske ej puffar tillbaks Rodnar 


   
SvaraCitera

Stekaren:

Ja men det var WAY back in the days! Vi snackar innan den stora hackervågen som ägde rum sommaren '11 där jag blev av med inte ett utan två mejlkonton!

aaaaaw stackars stekarn! Ja då blire lite jobbigare 😉


   
SvaraCitera

Rosaelifant:
Hej! Jag behöver hjälp med en grej. Det finns en kille som jag har känt ett tag, men så träffades vi på fest förra helgen och pratade rätt mycket där. Efter det har han börjat gilla mina bilder och statusar på Facebook, men han har inte skrivit något. Så i måndags skrev jag och så chattade vi ett tag. Hur ska jag göra för att visa intresse, men samtidigt inte bli för jobbig? För jag vet ju själv hur jobbigt det är med killar som skriver hela tiden. Det blir tillslut att man inte orkar svara. Är jävligt dålig när det gäller att ragga på Facebook(och IRL också för övrigt), så jag skulle väldigt gärna behöva tips. 

skriv blinksmileysar eller något. Vet inte hur man gör om inte killen börjar skriva sötnos osv..


   
SvaraCitera

Tula:
Se till att ni hamnar på samma fest igen och skippa pratet. Funkar alltid!

hahaahahahh


   
SvaraCitera

Rosaelifant:
Hej! Jag behöver hjälp med en grej.  

Vill du ha förhållande eller knulla?"


   
SvaraCitera