Aviseringar
Rensa alla

Ta steget?


Ämnesstartare

Hejhej, såhär är läget.

I förrgår träffade jag en kille som jag verkligen tyckte om på alla sätt å vis (hade ladrig träffat han innan). Vi umgicks hela dagen å hade de mega trevligt och jag trivdes värkligen i hans sällskap!

problemet är bara de att jag inte tror vi kommer ses någe mer. jag har inte hans nummer, msn, bilddagbok eller något sådant. kan fråga om nummret av vår gemensamma kompis. men vet inte om jag vågar. är väldigt feg av mig.

skulle du tycka de va konstigt/påträngande om någom du träffat en dag plötsligt smsar dig och fått nummret av en kompis?
vad skulle du tycka och hur skulle du reagera?


   
Citera
Ämnesstartare

Fråga ffs!


   
SvaraCitera

Konstigt ja. Men gillade man personen blir man ju glad.


   
SvaraCitera

Nobody:

skulle du tycka de va konstigt/påträngande om någom du träffat en dag plötsligt smsar dig och fått nummret av en kompis?

Om ni klickade tror jag inte han tycker det är konstigt, snarare kul.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker du ska få hans nummer. Jag skulle blivit glatt överraskad och se vad det leder till.
Du kanske kommer ångra dig att du aldrig tog intiativ. Testa, du har inget att förlora. [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nobody:

skulle du tycka de va konstigt/påträngande om någom du träffat en dag plötsligt smsar dig och fått nummret av en kompis?

Nej, tjejer som tar initiativ behövs det fler av.

Ta du och skicka ett SMS till honom. [y]


   
SvaraCitera

Fråga efter hans nr!! Våga [y]

Du kommer ångra dig om inte testar.

Beckychu:

du har inget att förlora.

Heja heja!! [party]


   
SvaraCitera

Nobody:

skulle du tycka de va konstigt/påträngande om någom du träffat en dag plötsligt smsar dig och fått nummret av en kompis?vad skulle du tycka och hur skulle du reagera?

Vad har du att förlora?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan lite komiskt meddela att jag fick sms från honom idag,
HAN hade tagit reda på MITT nummer[bigsmile] haha
så de kan gå[wink]

men tack för stöd![bigcheers]


   
SvaraCitera

Skaffa hans nummer ffs, vad finns att förlora?


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera