Aviseringar
Rensa alla

Ta syra ensam.


Ämnesstartare

Jag tänkte köpa några lappar imorgon för att droppa ensam på lördadg. Anledningen till att jag kör ensam är att jag bara känner en person som använder syra och han kan jag inte träffa på någon månad av olika anledningar. Men till frågan är det ovärt att droppa själv? Vad kan hända mer än att jag snear?

Vad är det som är dåligt med att droppa ensam?


   
Citera
Ämnesetiketter

Din tråd bryter emot reglerna. [sad]


   
SvaraCitera

Är det en drog du snackar om? ;o


   
SvaraCitera

Meh inte sjäääälv. Ärligt.


   
SvaraCitera

Lär vara bra om du vill tänka på dig själv.


   
SvaraCitera

Har du aldrig tagit lsd innan ska du fan inte ta de ensam.


   
SvaraCitera

Tja, om du snedtrippar och får panik så är det kanske inte bäst att vara ensam? Om du har nån du litar fullt på, be den personen vara med dig under trippen. Du borde åtminstone ha någon till hands som du kan ringa till.


   
SvaraCitera

Vad är problemet? Du är ju hemma i en trygg miljö, och om jag uppfattat det rätt så är syra inte något nytt för dig, om det nu är det så kanske du ska tänka dig lite för innan, men jag tror i vilket fall som helst så kommer du få en helmysig kväll!

Glöm inte musiken!


   
SvaraCitera

Bind fast dig själv och lås dörrar och fönster 😛


   
SvaraCitera

hixaren:

Vad är det som är dåligt med att droppa ensam?

Egentligen skulle jag väl aldrig rekommendera någon att peta utan sitter. Beror ju så klart på hur mycket erfarenhet du har, men om du vet hur din tripp brukar bete sig och hur du själv hanterar det ser jag väl inga problem, egentligen.

emery:

meh inte sjäääälv. Ärligt.

Syra eller andra hallucinogener borde väl vara den enda drogen som är värd att ta när man är ensam? Om du provat vet du nog hur jag menar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

Tja, om du snedtrippar och får panik så är det kanske inte bäst att vara ensam? Om du har nån du litar fullt på, be den personen vara med dig under trippen.

akej, kanske bäst att vänta tills jag har någon som kan vara med.[smile] Iaf den första gången.

Ritinkin:

Du är ju hemma i en trygg miljö, och om jag uppfattat det rätt så är syra inte något nytt för dig,

Jao hemma i en trygg miljö utan något som stör, men jag har aldrig tagit lsd innan.


   
SvaraCitera

Kop till mig ocksa sa kan jag va me.


   
SvaraCitera

Jag käkade svamp ensam, första gången jag gjorde det, det gick bra. Men såhär i retrospekt känns det ju inte som att det var världens smartaste idé direkt.


   
SvaraCitera

Det är inga problem att trippa ensam, sålänge du inte lider av histrionisk personlighetsstörning (människoberoende).
Sist jag tog LSD var jag ensam. Fick ångest i början (som vanligt...), men lite ovanligt mycket; fick dåligt samvete för min familj, jag bara stack hemifrån med en lapp på tungan, packad och planerad väska, mycket kläder och mammas cykel... ångesten gick dock snabbt över, jag cyklade på åkrarna och filosoferade, kom in i stan, observerade... det var som en dröm. Jag tänker inte sitta och berätta en massa saker om min tripp nu, men kontentan var att jag fick mig en riktigt bra terapeutisk session för mig själv, och på afterglowen mådde jag bättre än någonsin. Kunde reflektera över problematiken jag har i livet. Ett steg mot att få bort allt vad neuros heter.
Alltså - jag föredrar nästan att trippa ensam. Får mer ångest om jag är bland människor jag tvingas hålla koll på.

(ångest är vad som driver fram en snedtripp, för er som inte vet... att få ångest under en psykedelisk session är som att röka på en bensinstation)


   
SvaraCitera

Jag gjorde en "Trip" tråd och blev låst, det ska du fan också bli. [no-no]


   
SvaraCitera