Aviseringar
Rensa alla

Ta tag i livet [no-no]


Ämnesstartare

Tänkte jag skulle ta tag i mitt liv en gång för alla [no-no]

Ska sluta förtära alkohol och andra droger. Ska ut å röra på mig varje dag. Ska skaffa några hobbys som gör att jag inte sitter vid datorn eller har tråkigt. Ska klara alla tentor om en månad (annars får jag inga pengar [chocked]).

Men jag behöver lite tips på vad jag ska ha för hobbys! [chocked]

Det enda jag är bra på har med datorer att göra, och det vill jag inte ägna mig åt på fritiden på grund av att jag redan ägnar mig åt det profesionellt [no-no] Jag har börjat teckna lite, det är kul, men behöver nått mer [no-no]

Så har ni några tips? Gärna som fungerar både inomhus och utomhus![love]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Skidåkning är roligt, lämpar sig bäst på vintern dock.. såvida man inte bor nära en glaciär så klart.

Hmm, kommer inte på något annat jag uppskattar som ger kondition & hälsa. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Skidåkning är roligt, lämpar sig bäst på vintern dock.. såvida man inte bor nära en glaciär så klart.

Haha ja, ska fan ut å leta en glaciär [bigcheers]


   
SvaraCitera

yoga
sportfiske
orientering
scrapbooking
geocaching
street art

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingenting är kul tyvärr utom sådant som är dåligt att göra.

mvh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

att bara umgås med människor man tycker om är väldigt givande, men det kanske är lätt hänt att olika former av berusningsmedel blir inblandade.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag ångra mig, det är nog ingen idé nu när man tänker efter [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MusPlupp:

Jag ångra mig, det är nog ingen idé nu när man tänker efter [no-no]

vad fick dig att ångra dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jonglering föfan. är mest datornördar som håller på med det så det borde gå bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ta tag i sitt liv, eller ta sitt liv... dilemma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Annars: musikskapande, traska i naturen, snöa in dig och läs allt om ämnen som du tycker verkar intressanta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

o r o:

vad fick dig att ångra dig?

Gick in å kolla status på csn och studier, insåg jag glömt att anmäla mig till höstens kurser, inte uppdaterat studentlegget på nästan ett år, det betyder att jag inte har tillgång till universitetets lokaler förns augusti å då är tentorna å då kommer jag inte kunna plugga så effektivt (vilket jag inte skulle kunna ändå) så då kommer jag inte få någon inkomst förns tidigast november/december och så länge klarar jag mig inte på mina besparingar så jag kommer vara tvungen att avbryta studierna å försöka hitta nått jobb istället å det är ingen idé så det är kört ändå [y]

För att kompensera alla punkter: ...................


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Phil Ken Sebben:

Ta tag i sitt liv, eller ta sitt liv... dilemma.

[y] Det lutar nog åt det senaste, det är lättast! [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kanska ska börja handla med droger, det verkar ju vara big bussiness [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MusPlupp:

Kanska ska börja handla med droger

i vilka trakter?


   
SvaraCitera