Aviseringar
Rensa alla

Ta tillbaka WoW accountet? [blush]


Sålde också ett konto och tog tillbaka det. Fick så jävla dåligt samvete efter det :'(


   
SvaraCitera

Jävls tjuv.


   
SvaraCitera

Yogi:

Ni får inte tro att jag är elak person nu, jag är en snel hest vanligtvis [sad]

Nej du ska inte ta tillbaka det, det är ju stöld!! Du ska KÖPA tillbaka det om du ska använda det igen. Snacka med killen, han kanske är villig att ge dig det?


   
SvaraCitera

jävla moralkärringar... ifall han inte har använt kontot på 2 månader verkar det lugnt att ta tillbaka det. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sheriffen:

Sålde också ett konto och tog tillbaka det. Fick så jävla dåligt samvete efter det :'(

ja [sad]


   
SvaraCitera

Äsch, om man bryter mot blizzards regler så får man skylla sig själv [y]
Nåt straff ska man ha iallafall [cool]


   
SvaraCitera

iosib:

jävla moralkärringar... ifall han inte har använt kontot på 2 månader verkar det lugnt att ta tillbaka det. [y]

Typiskt kommunister.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yogi:

Haha [smile] Orka vara bög Alliance [sad]

du kan va bög [sad] night elfs är coola [blush]
Dold text: önska jag hade en undead rogue ifs [sad]


   
SvaraCitera

CharliesName:

night elfs är coola [blush]

kläder av -- > /dance [wink]


   
SvaraCitera

Fruktansvärt oansvarigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sikkos:

kläder av -- > /dance [wink]

haha [bigsmile] jag syfta på males ifs [blush]


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag sålde mitt för nåt år sen för 3k, tog tillbaka det typ ett halvår senare, sålde det för igen, för 2k. Ska nog försöka ta tillbaks de igen snart, behöver pengar :c


   
SvaraCitera

emo_max:

Jag sålde mitt för nåt år sen för 3k, tog tillbaka det typ ett halvår senare, sålde det för igen, för 2k. Ska nog försöka ta tillbaks de igen snart, behöver pengar :c

Borde inte det vara olagligt att göra så, bedrägeri? Jävligt drygt är det hur som helst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Som jag förstått det:

Du har sålt ett konto på WoW och funderar nu på att sno det från han du sålde till? Låter ju lagom schysst.


   
SvaraCitera