Aviseringar
Rensa alla

Tå tjejer?


Ämnesstartare

Vad tycker du om att två tjejer dansar tryckare? Ser det konstigt ut? Skulle du börja misstänka att de var lesbiska om du såg dem?


   
Citera

tryckare i sig känns väldigt högstadiedisko, men mer än så klankar jag väl inte ner på det. skulle inte misstänka någonting. dansa med tjejer om du vill!


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

dög inte svaren i din tidigare tråd på samma tema eller?


   
SvaraCitera

Ja, jag skulle tro att de var lesbiska. Varför? Man brukar inte dansa tryckare om man inte är ihop/är intresserade av varann som mer än bara kompi


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Det är väll kul med två personer som dansar med varandra. Nej det ser inte konstigt ut. Nej jag skulle inte misstänka homosexualitet. så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMI:
dög inte svaren i din tidigare tråd på samma tema eller?

Jo, men jag kom på att jag hade använt fel etikett och dessutom tänkte jag höra mig för om det är fler som har något att säga. 


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

aha


   
SvaraCitera

Haha nej jag dansade tryckade med mina killkompisar på skoj några gånger när jag gick på sexan. Inget konstigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Plus:
Ja, jag skulle tro att de var lesbiska. Varför? Man brukar inte dansa tryckare om man inte är ihop/är intresserade av varann som mer än bara kompi

Det är synd att du har den inställningen eftersom dansen i sig inte betyder särskilt mycket. Om man däremot börjar hålla på med varandra som att pussas, kyssas och smeka varandra på brösten eller rumpan finns det verkligen anledning att börja undra vad som pågår! Jag brukar dansa med min kontaktperson som är tjej och dessutom planerar vi att ha ett tjejdisco för bara tjejer. Då ska vi dansa tryckare, må du tro!


   
SvaraCitera

skorpion76:

Det är synd att du har den inställningen eftersom dansen i sig inte betyder särskilt mycket. Om man däremot börjar hålla på med varandra som att pussas, kyssas och smeka varandra på brösten eller rumpan finns det verkligen anledning att börja undra vad som pågår! Jag brukar dansa med min kontaktperson som är tjej och dessutom planerar vi att ha ett tjejdisco för bara tjejer. Då ska vi dansa tryckare, må du tro!

Jag tänkte väl mer att man "håller på" lite också 😉 det jag förknippar med att dansa tryckare :S lite trångsynt kanske..?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Plus:

Jag tänkte väl mer att man "håller på" lite också 😉 det jag förknippar med att dansa tryckare :S lite trångsynt kanske..?

Ja, enligt mig är det väldigt trångsynt eftersom dansen i sig inte behöver betyda något.


   
SvaraCitera

du har en hemsk profilbild. Bara så du vet


   
SvaraCitera

Carolineelisabeth95:
du har en hemsk profilbild. Bara så du vet

Du med. Bara så du vet.


   
SvaraCitera

(skoja)


   
SvaraCitera

skorpion76:

Ja, enligt mig är det väldigt trångsynt eftersom dansen i sig inte behöver betyda något.

Men jag tänker eftersom man är så pass nära varann. Jag tror aldrig jag har sett tjejer dansa tryckare faktiskt. Men nu vet jag ju att många (?) gör det bara för skojs skull. Att det bara är vanlig dans för dem 🙂


   
SvaraCitera