Aviseringar
Rensa alla

Ta vara på tid.


Ämnesstartare

Om ni fick besked om att ni inte har lång tid kvar att leva (kanske 6-12månader), vad skulle ni göra? Hur skulle ni använda tiden?  


   
Citera
Ämnesetiketter
reben

skulle ju inte gå i skolan iaf


   
SvaraCitera

Själv skulle jag ta tag i saker och bo i japan en stund och bara shoppa loss Lolita klänningar och sen (självklart) kyssa Yohio några tusen gånger och lite mer..Söt


   
SvaraCitera

Försöka umgås med alla de jag gillar utan att det känns weird för dem, antagligen. 


   
SvaraCitera

skita definitivt i skolan, umgås med alla jag gillar, kanske avslöja för en crush att jag gillar honom haha och aa vet inte...jobbigt att tänka på :-/ kanske fly sverige när jag har 1 månad kvar att leva och bo med mormor och morfar så jag kan dö i mitt hemland 


   
SvaraCitera

jag skulle knulla mycket om jag fick 


   
SvaraCitera

s1cce:så jag kan dö i mitt hemland 

vilket är det?


   
SvaraCitera

Edinburgh:

vilket är det?

pmar för det känns som jag outat mycket av mig själv den senaste tiden :$


   
SvaraCitera

s1cce:

pmar för det känns som jag outat mycket av mig själv den senaste tiden :$

Haha ok! Du måste ju inte berätta alls annars om du inte vill, jag ba undrade. Cool


   
SvaraCitera

hade seriöst inte klarat av att leva efter att ha fått förklarat det där för mig. hade typ haft ångest hela tid1 i ett halvår 


   
SvaraCitera

kanske supa på sin höjd, förmodligen testat massa droger så som heroin och så 


   
SvaraCitera

varit med min familj. givetvis skitit i jobb & skola. åkt och sett libertines. sagt till m att jag älskar honom mer än allt på denna jord. haft så kul som möjligt med mina vänner. gosat med mina katter. tagit en del av mina besparingar för att resa. resten hade jag sett till att min mamma fick. 


   
SvaraCitera

subhuman girl: tagit en del av mina besparingar för att resa. resten hade jag sett till att min mamma fick.

rich


   
SvaraCitera

uh ångest vill ej tänka på min död


   
SvaraCitera

tänka "skit" o sen vet jag inte 


   
SvaraCitera