Aviseringar
Rensa alla

Tabletter för mindre mens!


Ämnesstartare

Någon som vet någon? P-piller vet jag ju men har hört att man kan få mer mens av det. Det är på olika. Men om man kan minska den bara i 3-4 dagar. Tacksam för svar! [smile]


   
Citera

jag har hört talas om ett p-piller som man stoppar i fittan så man täpper igen där nere lixom


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

öh. alltså längden på den? inte enklare att skjuta upp?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kviq:

inte enklare att skjuta upp?

Jo.. Skjuta upp.


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

LouiseStockholm:

Jo.. Skjuta upp.

Ja, finns piller till detta. hör av dig till vårdcentral/ungdomsmottagning så fåru recept utskrivet


   
SvaraCitera

Kviq:

Ja, finns piller till detta. hör av dig till vårdcentral/ungdomsmottagning så fåru recept utskrivet

När jag var typ femton så skulle jag ut o resa o ville skjuta på mensen, jag behövde inte ens gå ner till vårdcentralen, ringde bara och fick ett recept!


   
SvaraCitera

Kviq:

Ja, finns piller till detta.

Snordyrt.


   
SvaraCitera

Jag käkar p-piller utan östrogen och nu har jag inte haft mens på 8 månader. 🙂 Wiiho!

Men fick dock små blödningar i början och de kunde komma när som helst... Det var lite jobbigt.

Cerazette heter de. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns piller som heter Cyklo-F på apoteket, receptfritt och kostar runt 100lappen. Minskar typ hälften, gött [y]


   
SvaraCitera

LouiseStockholm:

Men om man kan minska den bara i 3-4 dagar.

jag äter Yaz, ppiller. de har bara 4 vita piller så mensen är bara i 3-4 dagar och ganska lite


   
SvaraCitera