Aviseringar
Rensa alla

Tack Dan_the_ironman för att du finns!


Ämnesstartare

Vill bara hylla denna underbara man. Finns det nån mer omtänksam grabb än Dan? Världen skulle va så fin om alla brydde sig som Dan. Håller ni inte mä?

Utan dig kanske jag skulle suttit o frusit på en hållplats! Nee förlåt för det Dan men du är s¨fin som bryr dig!


   
Citera

haha, aw. fjäsk efter gårdagens lurendrejande?


   
SvaraCitera

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vadå fjäsk [sad] äkta kärlek jue


   
SvaraCitera

El Guaje:

Utan dig kanske jag skulle suttit o frusit på en hållplats! Nee förlåt för det Dan men du är s¨fin som bryr dig!

Ja bah, är lounge så arg?! Å ba: ahmen lounge som blev så lurad skulle väl inte vilja lura ngn heller.

Alla sov här så drog på mig kläder gick ut och ringde lounge, hon bah ingen buss går längre. Jag frågade, vart bort du? r d1 långt? och förberedde min långa marsch. Å sen ba ne min vi skojar fattar du väl, å ja ba aaa såklart jaa fatta :SSSSS :<


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Alla sov här så drog på mig kläder gick ut och ringde lounge, hon bah ingen buss går längre. Jag frågade, vart bort du? r d1 långt? och förberedde min långa marsch. Å sen ba ne min vi skojar fattar du väl, å ja ba aaa såklart jaa fatta :SSSSS :<

hahahah nej. [sad][bigsmile][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Alla sov här så drog på mig kläder gick ut och ringde lounge, hon bah ingen buss går längre. Jag frågade, vart bort du? r d1 långt? och förberedde min långa marsch. Å sen ba ne min vi skojar fattar du väl, å ja ba aaa såklart jaa fatta :SSSSS :<

ja du är så fin

men nog gick du på d längre än sååååå[wink][wink][wink]


   
SvaraCitera

El Guaje:

men nog gick du på d längre än sååååå

aa menade att jag gick på det ända tills hon sa det men låtsades inte vara dum :<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

aa menade att jag gick på det ända tills hon sa det men låtsades inte vara dum :<

Haha okej. Men förlåt Dan om det gick lite långt! Men det var så fint o omtänktsamt av dig att jag blev tårögd!


   
SvaraCitera

El Guaje:

aha okej. Men förlåt Dan om det gick lite långt! Men det var så fint o omtänktsamt av dig att jag blev tårögd!

Hahaha, ingen fara, det var kul efteråt och det var skönt att allt stod rätt till :$


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Hahaha, ingen fara, det var kul efteråt och det var skönt att allt stod rätt till :$

Skönt att du tar det så. Var faktiskt lite orolig att du skulle bli arg


   
SvaraCitera
Lounge

kan ta det om du är arj dan slå mig


   
SvaraCitera

El Guaje:

Var faktiskt lite orolig att du skulle bli arg

nej då det är jag inte[blush][love]

Lounge:

kan ta det om du är arj dan slå mig

hahaha gillar att du var sur när han trollade dig och sedan trollade mig [cry]


   
SvaraCitera
Lounge

Dan_the_ironman:

hahaha gillar att du var sur när han trollade dig och sedan trollade mig [cry]

haha men jag var ju inte SUR

jag la mig i mitt lilla hörn o käka jordnötsbågar ba


   
SvaraCitera

Lounge:

haha men jag var ju inte SUR

ne men arj rah[blush] hahahaha ågu har aldrig blivit så lurad tror jag[blush][blush]


   
SvaraCitera