Aviseringar
Rensa alla

Tack för alla citeringar!


Ämnesstartare

slutar du grina på folk så kanske du får fler. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Razor:

Hur är läget? Har det hänt något särskilt på UM på senaste tiden?

Hej kompis!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:

Ja det är ett problem. Men jag har människor som jag misstänker är SD som fungerar utmärkt. De pratar inte politik bara. Simple as that. De försöker inte sprida sin politik, utan vi kan prata om annat eftersom en person är inte definierad efter deras politik. Något folk hade svårt att inse. Jag, personligen, hatar politik och vad det gör med folk. Önskar man slapp allt. 

Mjo. Men sd:are är ju inte nazister. Men jag förstår absolut hur du menar och försöker också omge mig med mina motsatser sålänge det funkar. Dock har jag ganska militanta åsikter när det gäller bl a djur (tycker t ex att alla som inte kastrerar sina katter bidrar till det stora problemet vi har idag med lösspringngande och lidande katter som också skapar problem för både människor och tama djur samt bidrar till katters låga status och konkurrerar ut de hem som finns. är inne på lite samma linje med hundar. och sådant håller jag inte tyst om för husfridens skull och har gjort mig ovän med närstående pga detta) och jämställdhet så det funkar  inte alltför bra att inte ha grundläggande värderingar gemensamt om man ska ha en djupare relation.

Reeeetooo:
slutar du grina på folk så kanske du får fler. 

sorri not sorri

DeathOrGlory:

Galen

anar nog ett litet leende sprunget djupt ur din buttra själ

Razor:

Hur är läget? Har det hänt något särskilt på UM på senaste tiden?

Njä, många ungdomar som tillkommit så det har väl blivit lite fjortisfeeling ibland, men det är väl så det ska vara på ungdomssida. Jag är ju alldeles för gammal egentligen uhu. Fick lite skit häromdagen av passaro för att jag var kvar, och jag håller ju med egentligen men jag kan inte slita mig, så ni blir inte av med mig inom den närsta tiden iaf. Känns det som. Även om jag måste säga att jag funderat på att avregga rätt många ggr den senaste tiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Coca-Cola:

Hej kompis!

alltså det är JAG som ska ha hejjandet här Arg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kakakaka:
det är inte så att man har olika åsikter som är problemet, utan vad dessa åsikter betyder. att man förespråkar folkmord, rasbiologi, homoha osv för ett ''renare'' samhälle är vidriga åsikter. 

det är respektlöst och empatilöst  att tycka att dessa är åsikter är harmlösa så länge man inte tar del av dem, lol.

men ne nu kan vi snacka katter ist innan jag förvandla den här tråden till 1 krigszon 

haru något kattämne så hit me


   
SvaraCitera

får inga heller Ledsen men har väl mig själv att skylla när jag inte har skrivit nåt i forumet idag (tror jag?)   

men stay strong! du klarar dig igenom detta, vet att det är tufft 😉 tror på dig Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Fick lite skit häromdagen av passaro för att jag var kvar

hahaha den tönten har bara ungdomar.se på hans history :


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shatter:
får inga heller Ledsen men har väl mig själv att skylla när jag inte har skrivit nåt i forumet idag (tror jag?)   

men stay strong! du klarar dig igenom detta, vet att det är tufft 😉 tror på dig Hjärta

Jag skrev nog något när jag var inne ett tag inatt men det ska väl räcka, tänkte jag. Men nä.
Hur går studerandet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kakakaka:

hahaha den tönten har bara ungdomar.se på hans history :

säkert!


   
SvaraCitera

isola:

Jag skrev nog något när jag var inne ett tag inatt men det ska väl räcka, tänkte jag. Men nä.
Hur går studerandet?

haha, nejdu, det räcker inte <3 om det inte är en debattråd alltså Galen typ "i mina tankar nu" inlägg leder sällan till citeringar om en inte skriver ngt roligt/intressant (sällan jag gör det). 

JAG ÄR KLAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


   
SvaraCitera
Kudhos

isola: Mjo. Men sd:are är ju inte nazister. Men jag förstår absolut hur du menar och försöker också omge mig med mina motsatser sålänge det funkar. Dock har jag ganska militanta åsikter när det gäller bl a djur (tycker t ex att alla som inte kastrerar sina katter bidrar till det stora problemet vi har idag med lösspringngande och lidande katter som också skapar problem för både människor och tama djur samt bidrar till katters låga status och konkurrerar ut de hem som finns. är inne på lite samma linje med hundar. och sådant håller jag inte tyst om för husfridens skull och har gjort mig ovän med närstående pga detta) och jämställdhet så det funkar  inte alltför bra att inte ha grundläggande värderingar gemensamt om man ska ha en djupare relation.

Om det ska bli en djupare relation så spelar saker givetvis roll. Jag har djupare relationer med människor som jag kan relatera till mer. Några av mina närmaste vänner, vi alla vet vart vi har varandra.

På tal om hundar, hunden jag visade innan. KANSKE blir vår till 6e juni. :3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

säkert!

det är true fact


   
SvaraCitera

Kudhos: På tal om hundar, hunden jag visade innan. KANSKE blir vår till 6e juni. :3

vill också se hund! snapchatta en bild Rodnar   

men isola, har en fråga till dig, min hund har en knöl vid axeln som han inte har haft förut, är det en tumör tror du? den är ganska stor. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:

Om det ska bli en djupare relation så spelar saker givetvis roll. Jag har djupare relationer med människor som jag kan relatera till mer. Några av mina närmaste vänner, vi alla vet vart vi har varandra.

På tal om hundar, hunden jag visade innan. KANSKE blir vår till 6e juni. :3

Tänkte väl!

Åh Hjärta kräver en massa updates!


   
SvaraCitera

tack för dina citeringar Gråter


   
SvaraCitera