Aviseringar
Rensa alla

Tack för mailen


Ämnesstartare

Men jag vet redan vad jag tycker om att runka till, och jag skäms egentligen inte över att jag tycker om underåriga 2D flickor. Men tack för att du tänkte på mig, UM.


   
Citera

Speltidning: Men jag vet redan vad jag tycker om att runka till, och jag skäms egentligen inte över att jag tycker om underåriga 2D flickor. Men tack för att du tänkte på mig, UM.

Välkommen tillbaka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Välkommen tillbaka.

Tack, skönt att känna sig välkommen någonstans.


   
SvaraCitera

Jaha


   
SvaraCitera
mynona

Jag minns din avatar. Minns jag rätt om att detvar du som hette hovnarren, eller har jag fel association? (du kan ignorera detta om du inte vill bli igenkänd, förstås)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:
Jag minns din avatar. Minns jag rätt om att detvar du som hette hovnarren, eller har jag fel association? (du kan ignorera detta om du inte vill bli igenkänd, förstås)

Kommer ihåg det användarnament men det var inte jag. Har alltid varit "Speltidning" på UM.


   
SvaraCitera
mynona

Speltidning:

Kommer ihåg det användarnament men det var inte jag. Har alltid varit "Speltidning" på UM.

aha. Nå, då var det bara själva avatar-bilden jag mindes. Det var länge sedan jag såg den i forumtrådarna. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

aha. Nå, då var det bara själva avatar-bilden jag mindes. Det var länge sedan jag såg den i forumtrådarna. 

Jo jag har väl inte hängt här på några år, var mailen som fick mig att checka det igen. Forumet känns konstigt utan subforum :s


   
SvaraCitera
mynona

Speltidning:

Jo jag har väl inte hängt här på några år, var mailen som fick mig att checka det igen. Forumet känns konstigt utan subforum :s

Ja verkligen, jag var nära att avsluta mitt konto när forumet gjordes om, det verkade som denna lilla världs undergång/dylikt. jag skrev massor på bloggen och i gästböcker innan de försvann. Men man vänjer sig uppenbarligen. gillar din avatar för övrigt, det är kanske därför jag minns den


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: gillar din avatar för övrigt, det är kanske därför jag minns den

Tackar, det är fanart från en serie kallad "Superjail!". Inte från mig förstås, inte en chans att jag kan teckna så väl.


   
SvaraCitera