Aviseringar
Rensa alla

Tack um


Ämnesstartare

Här kan man säga tack till um! Jag vill säga tack till um, för um är bra. Känner att um har gjort mycket bra för mig och jag typ utvecklats genom um. Trodde aldrig att det skulle bli som det blev när jag blev medlem, träffat två coola människor och lärt känna fler jag gillar mycket, tycker om det. speciellt när jag alltid haft lite sociala problem, um häjlper. Längtar så till umträff! Mycket glad Så tack um!

Vad har um gjort för er och är ni tacksamma? 


   
Citera
mynona

Jag har faktiskt utvecklats på många sätt, jag har blivit bättre på att utrycka mig och debattera och jag har lärt känna folk som genom sitt sätt att vara har lärt mig mycket och som jag i vissa fall tror, i andra fall hoppas, och i vissa fall vet att jag kommer att behålla. Jag är tacksam. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: Jag har faktiskt utvecklats på många sätt, jag har blivit bättre på att utrycka mig och debattera och jag har lärt känna folk som genom sitt sätt att vara har lärt mig mycket och som jag i vissa fall tror, i andra fall hoppas, och i vissa fall vet att jag kommer att behålla. Jag är tacksam.

Fint inlägg! Kul att någon äntligen skrev 🙂 


   
SvaraCitera
mynona

patrick bateman:

Fint inlägg! Kul att någon äntligen skrev 🙂 

Misstänker att folk inte svarar för att det finns en liknande tråd någonstans. Men jag ville gärna svara! Har svarat i din andra råd också 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack um DU  e altid pålitlig när ja vil supa u tan vänner


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"gilla"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fuck u som har vänner irl


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: Misstänker att folk inte svarar för att det finns en liknande tråd någonstans. Men jag ville gärna svara! Har svarat i din andra råd också 🙂

Gör det? Tänker du på nån speciell för har inte sett någon Shockerad Kul att du ville det! Jag tyckte den var lite fin Rodnar Hehe, vilken var min andra? Jag gör så många så svårt att hålla reda Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Erugolr:
fuck u som har vänner irl

kan va bra o ha ju...


   
SvaraCitera
mynona

patrick bateman:

Gör det? Tänker du på nån speciell för har inte sett någon Shockerad Kul att du ville det! Jag tyckte den var lite fin Rodnar Hehe, vilken var min andra? Jag gör så många så svårt att hålla reda Galen

Jag tror att det finns en gammal tråd som handlar om "Vad vi har att tacka Um för" eller liknande någonstans. den andra tråden var din tråd om "umare vi ser upp till"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

brukade alltid tycka att um var det bästa som hänt mig men är osäker nu, på vissa sätt har jag fått mkt men på andra har det klyvt räkor itu...

skoja.. på andra sätt har det varit dåligt, för enkelt..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

för enkelt helt enkelt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mahalageasca: kan va bra o ha ju...

ja förlåt.. ja e bah avensjuk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

🙁                 


   
SvaraCitera