Aviseringar
Rensa alla

Tacka JA till paradise hotel?


Ämnesstartare

Hejsan!

Om du blev antagen till Paradise Hotel. Skulle DU tacka ja då?

Det är så att jag har blivit det och jag vet fan inte hur jag ska göra. Det första föräldrarna sa var "ska du skämma ut dig så mycket?" så dom är väl inte så jätte positiv till det hela. Men jag kan stå på mig själv så jag vet att jag inte kommer göra det. Om jag nu inte får massa alkohol i kroppen förstås. Men man måste väl inte dricka alkohol varje dag? heheh

svårt val detta..

men vafan.. det är ju ones in a life time så.. just nu tänker jag att jag vill..


   
Citera

syndicate:

Men man måste väl inte dricka alkohol varje dag?

det hänger ganska myckte på denna faktor tror jag, om jag skulle ställa upp eller ej. [crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera

Problemet är ju att skiten sänds och idioterna visas upp till glada hjärndöda tvtittare, någon annan lär fylla idiotplatsen annars så you go girl jag kan inte protestera.


   
SvaraCitera

Nej, det skulle jag vet inte. Men ja, du är du och om du passar in där vet jag inte.


   
SvaraCitera

Hejdå privatliv.


   
SvaraCitera

syndicate:

men vafan.. det är ju ones in a life time så.. just nu tänker jag att jag vill..

Ja! jag vill också se dig bli knullad i tv av något jävla stockholmsbrat.

Livet kunde inte bli bättre....


   
SvaraCitera

Hmm. Skulle nog fått ondskefulla planera på att dyka upp och trasha stället och klottra peace-tecken över alla väggar och säga åt alla att sluta kriga eller nåt. Men nej, skulle nog inte tacka ja.


   
SvaraCitera

Alltså.. de är ju ett lyxhotell. Kan ju vara skönt att bara slappa där och skratta åt allt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tennsoldaten:

Alltså.. de är ju ett lyxhotell. Kan ju vara skönt att bara slappa där och skratta åt allt.

Ja eller hur ;D


   
SvaraCitera

Öhm, trodde fortfarande de sökte deltagare. De tjatar ju om det på sexan hela tiden.


   
SvaraCitera

Nej. Knallvarm plats med stenkorkade människor som enda sällskap, kryddat med löjligt mycket alkohol och fåniga intriger är inte min idé av en angenäm vistelse.


   
SvaraCitera

Nä, it's not my kind of cup of tea, you know.


   
SvaraCitera

Tvivlar på att någon på UM blivit inbjuden. TVIVLAR.


   
SvaraCitera

Vill du bli känd som en Ö-kändis och skämma ut dig så gör det. Den stämpel kan du inte tvätta bort.


   
SvaraCitera

Tyckte det var fint när en kille fick i uppdrag att vara otrogen med en tjej, och genomförde det. Den han låg med skulle dessutom åka ut omedelbart, om han lyckades. Fint. Snällt. [love]


   
SvaraCitera