Aviseringar
Rensa alla

Tacksam för svar!


Ämnesstartare

Idag träffade jag min pojkvän, och vi brukar alltid träffas lite då och då i smyg eftersom att min apps inte tillåter kristna killar , jag är själv muslim från Turkiet och min pojkvän är från Syrien, som sagt idag när vi träffades hemma hos han så satt vi i hans säng o kollade på film det var hur mysigt som helst! Tills han skulle gå på toa , och då kom hans pappa lite trött såg han ut, han satte sig brevid mig o frågade hur det var med mig o var ganska så trevlig, tillslut började han ta på mina bröst och äckla sig jag sa sluta fast han fortsätte , efter en stund gick han och min pojkvän kom tillbaka, ska jag berätta det här för min pojkvän? Känns så fel vågar nt komma hem. Till han igen:(


   
Citera
Ämnesstartare

Med apps menade jag pappa 🙂


   
SvaraCitera

Ja, berätta!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Ja, berätta!

Tänkte bara om allt blir förstört då 🙁


   
SvaraCitera

yasmineburii:

Tänkte bara om allt blir förstört då 🙁

Nej, berätta


   
SvaraCitera

berätta. din pojkvän lär bli oglad, men det är fruktansvärt jobbigt att bära på själv och ingenting som funkar att dölja om du ska träffa din pojkvän och hans pappa fler gånger.


   
SvaraCitera

Du måsta såklart berätta! Det är inte rätt det hans pappa gjorde mot dig! 
Men en sak också vet era vänner att ni är tillsammans? Tänk om han säger det till sina vänner, dom kommer tycka att hans farsa är tung. Så jag skulle nog dumpat han o inte säga något, du måste ju endå kunna känna dig trygg hos din killes hem. Ni verkar inte så gammla och det finns nog inte så mycket o göra åt saken om hans pappa gjorde så!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

durga:
berätta. din pojkvän lär bli oglad, men det är fruktansvärt jobbigt att bära på själv och ingenting som funkar att dölja om du ska träffa din pojkvän och hans pappa fler gånger.

Han skulle bli jätte arg på din pappa och ja skulle förstöra deras relation 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sin pappa*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JuicyG:
Du måsta såklart berätta! Det är inte rätt det hans pappa gjorde mot dig! 
Men en sak också vet era vänner att ni är tillsammans? Tänk om han säger det till sina vänner, dom kommer tycka att hans farsa är tung. Så jag skulle nog dumpat han o inte säga något, du måste ju endå kunna känna dig trygg hos din killes hem. Ni verkar inte så gammla och det finns nog inte så mycket o göra åt saken om hans pappa gjorde så!

Jodå bara mina närmsta vänner vet det, det är nämligen så att han har lovat mig att inte berätta men man vet ju aldrig :/


   
SvaraCitera

Vilket jävla äckel till blivande svärfar.  Tumme ned


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yamaha biker:
Vilket jävla äckel till blivande svärfar.  Tumme ned

:/


   
SvaraCitera
Hyfs
 Hyfs

Berätta, din pojkvän kommer att förmodligen ha en diskussion med sin pappa. Du sa att hans pappa såg trött ut han kanske va påverkad av droger eller alkohol.

yasmineburii: min pojkvän kom tillbaka, ska jag berätta det här för min pojkvän? Känns så fel vågar nt komma hem. Till han igen:(


   
SvaraCitera