Aviseringar
Rensa alla

Täcka bristningar ?


Ämnesstartare

Har alltid haft större byst än de flesta tjejer i klassen men just vid en tid, kommer dock inte ihåg när det var, så växte de jätte mycket, då menar jag jätte mycket på en sån kort tid vilket givetvis ledde till bristningar [sad]

tycker inte att de är snyggt, de har dock blekts väldigt mycket nu så de ser ut som ljusa rivsår, det är inte heller snyggt, säkerligen inte då jag oftas är solbrun och bristningarna är bleka vilket syns när jag har ett linne, en djup urringad topp eller liknande. Någon som vet nåt bra sätt att täcka dom, kanske med foundation?


   
Citera

brun utan sol funkar för mig=)


   
SvaraCitera

Eller så tar du och gillar läget, dina tuttar ser ut som miljontals andras.
Om nu någon mot förmodan skulle se dessa bristningar trots det faktum att du har kläder på dig så är det ju glo-vm du utsätts för och tro mig, ingen glor för att du har FULA tuttar.
Det ska till en hel del för att man ska glo på någon för att denne är ful på något vis.

Den som du sedan väljer att visa boobsen för kommer inte att tänka "shit vilka fula bristningar", det har man inte tid med i ett sådant läge.
Om han/hon nu skulle tänka så och tala om detta för dig... Ja, what to say.
Byt ligg.

Då har du träffat ett knäppo.
Vem vill ligga med knäppon?
Ingen.

Skaffa en snygg bh i rätt storlek och ha på dig vad du vill.


   
SvaraCitera

Pic or stfu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sockerfritt:

Eller så tar du och gillar läget, dina tuttar ser ut som miljontals andras.

Inte som miljtontals andra i min ålder.

sockerfritt:

Den som du sedan väljer att visa boobsen för kommer inte att tänka "shit vilka fula bristningar", det har man inte tid med i ett sådant läge.
Om han/hon nu skulle tänka så och tala om detta för dig... Ja, what to say.
Byt ligg.

Då har du träffat ett knäppo.
Vem vill ligga med knäppon?
Ingen.

Det är inte det det handlar om, brukar oftast skita i vad andra tycker om mig men jag tycker själv att det ser fult ut och har hört att det är många som lyckats täcka sina så tänkte se vad folk använder för knep [smile]
Och du har rätt, ingen vill ligga med knäppon.

sockerfritt:

Skaffa en snygg bh i rätt storlek och ha på dig vad du vill

Det har jag redan och givetvis kommer jag ha på mig vad jag vill, tack! [smile]

pallo217:

Pic or stfu

inlägget handlar om bristningar, vill du se bristningar kan du lika med söka på bristningar på google.
Valde att söka åt dig, du kanske är lat så här är sidan http://www.google.se/images?hl=sv&q=bristningar&rlz=1R2SKPB_svSE377&um=1&ie=UTF-... mmmmmmm yummie!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

seniL:

brun utan sol funkar för mig=)

okej, då ska jag testa det [smile] tack för tipset


   
SvaraCitera

Stuck With Eachother:

Inte som miljtontals andra i min ålder.

Nu vet jag inte hur gammal du är men de flesta som har tuttar som växer megafort i någon period får bristningar, men jag säger inte att det är asballt och kul att ha skiten för det såklart.

Stuck With Eachother:

Det är inte det det handlar om, brukar oftast skita i vad andra tycker om mig men jag tycker själv att det ser fult ut och har hört att det är många som lyckats täcka sina så tänkte se vad folk använder för knep

Ah I see 🙂 Hoppas du hittar något knep som fungerar! [bigsmile]

Stuck With Eachother:

pallo217: Pic or stfu

inlägget handlar om bristningar, vill du se bristningar kan du lika med söka på bristningar på google.
Valde att söka åt dig, du kanske är lat så här är sidan http://www.google.se/images?hl=sv&q=bristningar&rlz=1R2SKPB_svSE377&um=1&ie=UTF-... mmmmmmm yummie!

[y][rolleyes]


   
SvaraCitera

sockerfritt:

Vem vill ligga med knäppon?
Ingen.

Jag vill!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sockerfritt:

Nu vet jag inte hur gammal du är

16 år, då kanske du förstår att det känns rätt trist att redan då ha bristningar, fick det dock för kanske 1-2 år sedan.

sockerfritt:

Ah I see 🙂 Hoppas du hittar något knep som fungerar!

Tack tack [bigsmile]


   
SvaraCitera

passaro:

Jag vill!

Fatta man ju.

Stuck With Eachother:

16 år, då kanske du förstår att det känns rätt trist att redan då ha bristningar, fick det dock för kanske 1-2 år sedan.

Ja det förstår jag såklart!
En tröst kan ju vara att du växer ju fortfarande och vissa bristningar bleks bort naturligt.
... Fan jag hatar när folk skriver sådär när man har ett problem, jag menar inte att jag tror att det är så-jävla-roligt för det, I get the problemo.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sockerfritt:

... Fan jag hatar när folk skriver sådär när man har ett problem, jag menar inte att jag tror att det är så-jävla-roligt för det, I get the problemo.

Vad menar du nu?


   
SvaraCitera

Stuck With Eachother:

Vad menar du nu?

Att jag förstår att "det blir bättre sen" inte är en effektiv lösning just nu.


   
SvaraCitera

Stuck With Eachother:

Inte som miljtontals andra i min ålder.

Men jo.


   
SvaraCitera

Varför var du tvungen att berätta att du alltid haft större bröst än de andra tjejerna i din klass? Var det en viktig detalj?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spell:

Varför var du tvungen att berätta att du alltid haft större bröst än de andra tjejerna i din klass? Var det en viktig detalj?

Öh, varför störde du dig på just det?


   
SvaraCitera