Aviseringar
Rensa alla

TÄND PÅ GAMLINGAR


Ämnesstartare

Hejjjsan, jag är 16 år gammal och jag är så kåt hela tiden. (är tjej).

Idag onanerade jag först 2 gånger på morgonen sen 5 gånger igen och nu vill jag igen...[cute]

Jag blir lätt kåt av sexnoveller och läser dom dagliigen!! Det jag mest tänder på är incest-noveller och gamla gubbar som har sex med barn eller tjejer som blir utnyttjade/våldtagna. Jag vet att det är sjukt men det hör till mina fantasier och jag blir så in i helvete kåt av att läsa sånt.[blush]

Så om ni har några sådana noveller. SKICKA!!! Börjar ha dåligt med material känner jag och blir så lätt lässugen.......

(PS: Så ni vet... fantasier och verklighet hör inte alltid ihop. Jag skulle ex. aldrig vilja bli våldtagen i verkligheten eller bli rörd av gamlingar eller av brodern... DS.)[love]


   
Citera
Exner

Tråden flyttad från Forum PLUS/Relationer, Samlevnad och Kompisar


   
SvaraCitera
Tyrael

finlitenflicka:

Jag skulle

finlitenflicka:

vilja bli

finlitenflicka:

rörd av

finlitenflicka:

brodern.

finlitenflicka:

[love]


   
SvaraCitera

Tråkigt troll.


   
SvaraCitera

hej oskar_det


   
SvaraCitera

Trodde detta skulle handla om att vi borde tända eld på alla över 50. Det hade varit en tråd värt att läsa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Semi:

Trodde detta skulle handla om att vi borde tända eld på alla över 50. Det hade varit en tråd värt att läsa.

håller med!


   
SvaraCitera

Finns en del incestnoveller på sexnoveller.se. På sexhistorier.se hittar du också incestnoveller, pedofilnoveller och våldtäktsnoveller.


   
SvaraCitera

hej gammal pedofilgubbe

men jag kan skriva en novell till dej om du vill!


   
SvaraCitera

du borde läsa noveller om pokemon istället :'/


   
SvaraCitera

Semi:

Trodde detta skulle handla om att vi borde tända eld på alla över 50. Det hade varit en tråd värt att läsa.


   
SvaraCitera

du kanske borde läsa mer normala sexnoveller istället


   
SvaraCitera

Räknas jag som gubbe?


   
SvaraCitera