Aviseringar
Rensa alla

Tänd på lärare


Ämnesstartare

Jag går på gymnasiet och har fått världens charmigaste lärare. Han är endast 25 och ser otroligt bra ut! Jag blir näst intill galen då jag tänker på honom och jag måste bara få ligga med honom! [bigsmile] "Det är olämpligt" osv. tänker säkert många av er. Jag vet det, så det behöver ni inte skriva. Men ni som har tips på hur jag kan flirta diskret nu då jag pluggar på skolan, ni får gärna dela med er av dom! Hade inte tänkt att drop the bomb för honom nu om man säger så. Hade tänkt att vänta tills jag går ut skolan. Men sålänge vill jag småflirta lite så att han inte kan säga nej då skolan är över [smile] Hur ska jag gå tillväga?


   
Citera

Vilket år går du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

2:a året. =)


   
SvaraCitera

Julkåt?


   
SvaraCitera

ChloéH:

2:a året. =)

Okej, då har du tid på dig a alla fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köttfärssås:

Julkåt?

Haha nä. Ständigt kåt på honom bara.... [wink]


   
SvaraCitera

jag har också tänt på en lärare
fast han var gammal som gatan[bigsmile]


   
SvaraCitera

Ta honom efter lektionen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svartrockarpacket:

jag har också tänt på en lärare
fast han var gammal som gatan

Haha nice, hände nåt mellan er? [smile] God jul!

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Macktorsken:

Ta honom efter lektionen!

Det hade vart nåt. Men jag vill gå långsamt fram, för om jag bara skulle hoppa på honom efter en lektion kanske det ogillas från hans sida, och då är det inte så kul att gå på lektionerna framöver. Så jag vill börja småflirta med honom, för då kan jag se vad jag får för gensvar. [smile] Merry x-mas!

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Ingen som har nåt tips som får honom att smälta???? [smile]


   
SvaraCitera
Tyrael

ChloéH:

Ingen som har nåt tips som får honom att smälta???? [smile]

Visa dig naken för honom vid första bästa tillfälle

100%


   
SvaraCitera

Med tanke på att han kan förlora jobbet så tror jag inte att han är speciellt sugen på att ligga med dig bara för att tillfredställa din attraktion.

Men jag vet inte, han kanske är en idiot.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förlorar jobbet gör han inte om jag lyckas och får ligga med honom EFTER att jag har tagit studenten [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"Råka" stöta in i honom. Gör det snyggt så det inte ser arrangerat ut. Flirta allmänt. Så svårt kan det väl inte vara? :S


   
SvaraCitera

Knulla


   
SvaraCitera

det var lite lustigt, för själv är jag en lärare som är tänd på mina elever[smile]
Image
kanske du och jag kan träffas en dag?[wink][wink]


   
SvaraCitera