Aviseringar
Rensa alla

Tänd på min vän, extremt mycket


Ämnesstartare

Som nämnt i rubriken är jag fruktansvärt tänd i en av mina bästa killkompisar. Nu snackar vi alltså inte "attraherad-utav" - kåt, utan "vill-bli-tagen-av-honom-right-now"- kåt. Han vet om detta och skulle gärna ha sex med mig med, vilket gör det ännu drygare att motstå.

Det som gör detta till ett dilemma då är att jag har en underbar pojkvän sen flera år tillbaka som jag definitivt inte tänker gå bakom ryggen på. Istället har jag berättat som det är och föreslagit att vi har ett öppet förhållande och han sa att han skulle överväga det.

Vad har ni för erfarenheter kring liknande fall? Eller har ni andra tankar eller åsikter?


   
Citera

annars är det väll bara och fråga om en 3kant fall din kille är med på det ^^


   
SvaraCitera

Ha animaliskt money-fever med din pojkvän istället och glöm din kompis suktande doft.
Din pojkvän har nogi nget emot det och även fast man ej tror att saker kan bli komplicerade efter en incident likt samlag, må det hända att det blir det.
Du och din kompis verkar dessutom rätt öppna kommunikationsmässigt, är det värt att riskera det för lite markskakade älskog?


   
SvaraCitera
zIGGE

Kinship:

är jag fruktansvärt tänd i en av mina bästa killkompisar.

always happening. tjejjer som vill hålla en kille som nära vän är alltid tänd på honom, tjejjer kan inte bara ha "riktiga kill vänner"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

Du och din kompis verkar dessutom rätt öppna kommunikationsmässigt, är det värt att riskera det för lite markskakade älskog?

Varför skulle vår kommunikation påverkas negativt av att vi har sex? ;P


   
SvaraCitera

Kinship:

Varför skulle vår kommunikation påverkas negativt av att vi har sex? ;P

Du har stönat under/över/bredvid/i honom, dessutom så kan skammen bli överväldigande.
Eller så är det bara jag som har denna skam.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

Du har stönat under/över/bredvid/i honom, dessutom så kan skammen bli överväldigande.

Varför skam?


   
SvaraCitera

Kinship:

Varför skam?

Komplex? [shake]


   
SvaraCitera

Tjejer är överkåta[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

Komplex? [shake]

Men varför skulle jag känna skam/komplex? Speciellt om det är något som båda vill vara med om, kanske inte bara en gång utan upprepande gånger?


   
SvaraCitera

Kinship:

Speciellt om det är något som båda vill vara med om, kanske inte bara en gång utan upprepande gånger?

Ni har väl ändå tid på er, vänta in någon gång i framtiden då båda kan idka med ett rent samvete.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låter ju verkligen helt jävla sjuk.

zIGGE:

always happening. tjejjer som vill hålla en kille som nära vän är alltid tänd på honom, tjejjer kan inte bara ha "riktiga kill vänner"

Håller fan med dig där asså.


   
SvaraCitera

Det lär väl ta slut mellan din pojkvän och dig förr eller senare. Då kan du knulla din kompis utan att fråga någon annan om lov, om nu din pojkvän inte skulle gå med på det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kinship:

tankar eller åsikter?

Jag skulle så gärna vilja råna banken men Svensk lag säger att det är olagligt. Jag vill så gärna ha pengar, men samtidigt vill jag inte bryta mot lagen. Vad ska jag göra?

Du har gjort ett val och skaffat pojkvän. Det betyder att du även måste göra vissa uppoffringar, som att avstå från sex med andra. Om du känner att du är villig att riskera ditt förhållande för lite sex, så kan du lika gärna göra det för uppenbarligen älskar du inte din pojkvän. Gör slut innan du börjar knulla runt. Tragiskt.


   
SvaraCitera

AlphaMale:

Tragiskt.

dood

monogami är inte för alla ju, kanske inte hennes kille heller

tare lugnt


   
SvaraCitera