Aviseringar
Rensa alla

Tända på helt udda saker


Sluta leka amatörpsykologer baserad på några utvalda kinks

Själv är min största fantasi att bli uppvuxen bland en utstött stam av väldigt intelligenta gorillor som kan prata och lär mig jungelns lagar och varje natt får jag - som den dominanta alfahanen i gruppen - välja ut en hona att para mig med.

Efter några år blir jag räddad ur detta helvete av en kvinnlig forskare som blir kär i mig och vi gifter oss. kvällen efter vårat giftemål (vi väntar självklart tills efter vi gifter oss) har vi det bästa sexet någon av oss någonsin upplevt. Hon får idka älskog med en vilde uppvuxen i jungeln och får veta vad riktig djurisk lust kan innebära, och jag är tacksam över att äntligen få ligga med en människa. Efter detta får hon tre olika sorters könssjukdomar som tidigare inte gick att hitta bland människor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Birger:

vilken dålig psykoanalys, helt fel ute.

Fan vad alla tar allt seriöst, sa bara att det var en tanke... ni UM:are är sjukt jobbiga ibland.. En åsikt är en åsikt

För övrigt så menade jag inte hennes mun utan munnar "in general".... Men som sagt bara en teori, uttaget från det lilla jag kommer ihåg från psykologi A. Jag är inte en professor som du nu måste tro eftersom jag kritiseras så mycket!


   
SvaraCitera

Tycker inte det var alltför konstiga saker att tända på. Tro mig, finns massor av ännu mer spännande och udda.. 😉


   
SvaraCitera

Birger:

hon tycker om att bli slickad i rumpan, inte slicka själv. detta förslår alltså att det är sprunget ur den anala snarare än orala fasen

LOL.

dyngbög:

Sluta leka amatörpsykologer baserad på några utvalda kinks

dyngbög:

Själv är min största fantasi att bli uppvuxen bland en utstött stam av väldigt intelligenta gorillor som kan prata och lär mig jungelns lagar och varje natt får jag - som den dominanta alfahanen i gruppen - välja ut en hona att para mig med.

[bigcheers][love]


   
SvaraCitera

MollyLovesU:

Typiska exempel som du läser i kursen Psykologi A.

SNÄLLA DÖDA MIG MED EN GÅNG, VAR DU JUST MALLIG FÖR ATT DU LÄST PSYKOLOGI A?!


   
SvaraCitera

emmaa__:

- när nära tjejkompisar "exprimenterar"
- att bli slickad i rumpan
- när killar stönar/morrar/ gör okontrollerbara ljud

Det där älskar jag också. Inget knas med det. Bara härligheter.


   
SvaraCitera