Aviseringar
Rensa alla

Tändare


Ämnesstartare

Hey, vet någon om det går att köpa i Stockholm/Sverige någon Clipper tändare?

http://www.rhinogifts.co.uk/products/3938/chrome-clipper.html

typ som en sån, jag hade beställt den om inte frakten kostade nästan lika mkt som tändaren själv vilket jag anser är absurt. Men om någon vet så vore det schysst.


   
Citera

Varför inte köpa en riktig zippotändare istället? Är nog mkt bättre :>


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nja det är inte till mig, killens favvo är just clippers som har "removeable flints" och tänkte köpa en riktigt fin och ha hans namn inskrivit i den då det är en stor grej mellan han och hans vänner att bråka över vems tändare är vems så brukar jag alltid reta honom med tändare, men nu vill jag ge honom en egen

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

som har hans namn på* ja låter riktigt töntigt, tanken som räknas, lite insider joke på det med


   
SvaraCitera

Eller en vanlig Bic-tändare? Bic är tändarnas rolls royce och dessutom billiga och bra. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hehe det finns inga om och men 😛 Om det är hans favo tändare så ska han ju ha just den, därför jag letar efter just den, annars hade jag köpt en sjukligt fin men han föredrar clippers >< han är besatt av dem.


   
SvaraCitera

Ptja, i Stockholm skulle jag nog börja med att söka igenom krimskrams-affärerna i Gamla Stan som säljer tändare och bongar och andra rökdon. Le Mirage på Västerlånggatan etc. Annars typ Black Rose längst ned på Drottninggatan (också en stoneraffär) kanske.


   
SvaraCitera

respons:

Eller en vanlig Bic-tändare?

Eld som eld.


   
SvaraCitera

Pyssla på en tändsticksask där du skriver hans namn, personligt, billigt och snyggt [y]


   
SvaraCitera

Köp honom ingen tändare över huvud taget.. Rökning dödar!


   
SvaraCitera