Aviseringar
Rensa alla

Tänder fysiskt på en väldigt het kille som i övrigt är trist som person


Ämnesstartare

Sagitta:
Bara knulla

Ja, vi får göra så. Galen
Det enda dryga är ju bara att jag är skapligt kåt på honom typ konstant och jag skulle mer än gärna vilja vara tjejen som han fokuserade mest på, och helst hade som enda kk.
Vi träffades i ett par timmar den här kvällen igen, men han hade tydligen redan knullat en av de andra tjejerna tidigare idag och var inte riktigt lika villig som jag.
Jag menar, vi hade en massa sex och vi njöt jättemycket båda två och så där, fast han var "nöjd" tidigare än jag.
Och jag märker att jag blir mer och mer sugen på honom varje gång vi knullar, och det gör mig lite frustrerad att jag måste "dela" på honom.
Kan jag göra någonting åt det där, tror ni?
Jag har sagt till honom att jag tycker att han är  grymt läcker och gärna skulle vilja knulla med honom lite oftare, och han har sagt att han ska fundera på saken, typ.


   
SvaraCitera

Lillylilly97: Kan jag göra någonting åt det där, tror ni?

var roligare/skönare att umgås med och bättre i sängen än de andra tjejerna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dinkompis:

var roligare/skönare att umgås med och bättre i sängen än de andra tjejerna

Ja, fast hur kan jag göra det på bästa sätt, i så fall? Galen
Hittills så har jag i alla fall träffat honom ungefär varannan dag, och varje gång har vi knullat i åtminstone nån timme och haft fantastiskt skönt båda två (jag vet att han har njutit eftersom han har fyllt kondomen varje gång), fast jag vill ju helst inte bli för tjatig heller. Mycket glad

Jag menar, han skulle lätt få knulla mig 3-4 gånger om dagen om vi båda skulle ha tid till det, fast då måste jag få honom att vara mer kåt på mig än de andra tjejerna först.


   
SvaraCitera

killar knullar, tjejer blir knullade. är vällså kanske


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fkpaw:
killar knullar, tjejer blir knullade 

Aa, är precis det som jag vill att han ska göra med mig så ofta som möjligt också. Galen
Problemet är ju bara att jag än så länge delar på honom med två andra brudar, och jag vill att han ska fokusera mer på mig.


   
SvaraCitera

Svårt att utveckla en intressant personlighet när man är upptagen med å knulla dygnet runt. Stackars kille.


   
SvaraCitera

Lillylilly97:

Aa, är precis det som jag vill att han ska göra med mig så ofta som möjligt också. Galen
Problemet är ju bara att jag än så länge delar på honom med två andra brudar, och jag vill att han ska fokusera mer på mig.

Du får väll hoppas han gillar dig då, men det känns ju rätt dömt att dö. Eftersom du bara tycker han är snygg. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Punda:
Svårt att utveckla en intressant personlighet när man är upptagen med å knulla dygnet runt. Stackars kille.

Vet inte hur ofta han knullar de två andra tjejerna, men jag har träffat honom ungefär varannan dag så här långt.
Vi kan ligga och småprata lite med varandra efter att vi har haft sex, fast han har sagt att han är väldigt tystlåten av sig i vanliga fall och jag har sagt att det är helt okej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Punda: Svårt att utveckla en intressant personlighet när man är upptagen med å knulla dygnet runt. Stackars kille.

Vet inte hur ofta han knullar de två andra tjejerna, men jag har träffat honom ungefär varannan dag så här långt.
Vi kan ligga och småprata lite med varandra efter att vi har haft sex, fast han har sagt att han är väldigt tystlåten av sig i vanliga fall och jag har sagt att det är helt okej.

Fkpaw:

Du får väll hoppas han gillar dig då, men det känns ju rätt dömt att dö. Eftersom du bara tycker han är snygg. 

Mjo, så som jag har förstått det så har han fått de två andra tjejerna på typ samma sätt, alltså att de tyckte att han var asläcker och ville ha honom som kk - han har iaf sagt att de tog kontakt med honom ungefär som jag har gjort.
Vet inte vad han tycker om det där dock, men antagligen så gillar han det.


   
SvaraCitera

Satsa på han, det han inte vara fel, han kanske blir roligare när ni har lärt känna varandra. Hur bra känner ni varann?


   
SvaraCitera

Lillylilly97: Ja, vi får göra så.

nej, utnyttja honom inte :((


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:
Satsa på han, det han inte vara fel, han kanske blir roligare när ni har lärt känna varandra. Hur bra känner ni varann?

Inte så jättemycket, raggade upp honom för typ 10 dagar sen och när vi träffas så har vi mest sex. Galen
Jag testar ibland att försöka småprata med honom innan och efter att vi har avslutat sexet, och han snackar lite grand tillbaka, fast om han blir tyst länge så ger jag honom en lång kyss eller nåt för att bryta isen.  Rullar ögonen


   
SvaraCitera

Lillylilly97:

Inte så jättemycket, raggade upp honom för typ 10 dagar sen och när vi träffas så har vi mest sex. Galen
Jag testar ibland att försöka småprata med honom innan och efter att vi har avslutat sexet, och han snackar lite grand tillbaka, fast om han blir tyst länge så ger jag honom en lång kyss eller nåt för att bryta isen.  Rullar ögonen

Fast det förklarar ju en del. Sex är ju gött och kunna ha iaf tänker jag som aldrig har haft det Galen
Det är bra iaf, ni kanske får snacka mer innan ni börjar ha sex så får du säga att du vill lära känna honom på riktigt! Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:

Fast det förklarar ju en del. Sex är ju gött och kunna ha iaf tänker jag som aldrig har haft det Galen
Det är bra iaf, ni kanske får snacka mer innan ni börjar ha sex så får du säga att du vill lära känna honom på riktigt! Glad

Mjo kanske det, fast jag är så tänd på honom att det är svårt för mig att fokusera på så mycket annat än sexet när vi är för oss själva.
Det brukar dröja max typ 2-3 minuter innan jag börjar hångla med honom och kastar av mig kläderna. Rullar ögonen


   
SvaraCitera

Lillylilly97:

Mjo kanske det, fast jag är så tänd på honom att det är svårt för mig att fokusera på så mycket annat än sexet när vi är för oss själva.
Det brukar dröja max typ 2-3 minuter innan jag börjar hångla med honom och kastar av mig kläderna. Rullar ögonen

Haha, jo men jag förstår det ändå.
Haha XD Nämen vad trevligt att ni har det så!
Jaja, gör som du vill och låt det ta den tid det tar men säg ändå till honom att du vill lära känna honom, jag tror att det är en viktig del, jag personligen skulle känna att snacka med varann är en nyckel i ett förhållande! Men sex vore ju gött om man kunde ha ofta Blink


   
SvaraCitera