Aviseringar
Rensa alla

Tänder inte på min pojkvän


Ämnesstartare

S3ON:

Osäker? Förklara.  

Asså han vet ju om att han är stor, och han mår dåligt över det. Han tar tag i träningen ibland men slutar lika fort för att 1. han inte får resultat på en gång och 2. för att han känner att alla på gymmet dömer honom pga hans kroppsstorlek


   
SvaraCitera

strawbeerry:

Asså han vet ju om att han är stor, och han mår dåligt över det. Han tar tag i träningen ibland men slutar lika fort för att 1. han inte får resultat på en gång och 2. för att han känner att alla på gymmet dömer honom pga hans kroppsstorlek

Kan det inte vara som så att det är de sociala normerna han mår dåligt utav snarare än hans kropp? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Kan det inte vara som så att det är de sociala normerna han mår dåligt utav snarare än hans kropp? 

Jo så skulle det absolut kunna vara, men det är ju pga normerna som han skäms över sin kropp. Sen så bidrar ju hans kroppsvikt till att han har väldigt dålig kondis, ibland ont i knäna och sådär, så det ligger nog inte bara i det sociala.


   
SvaraCitera

strawbeerry:

Jo så skulle det absolut kunna vara, men det är ju pga normerna som han skäms över sin kropp. Sen så bidrar ju hans kroppsvikt till att han har väldigt dålig kondis, ibland ont i knäna och sådär, så det ligger nog inte bara i det sociala.

Du får helt enkelt ta ditt beslut. Jag har svårt att tro att han vill behöva anpassa sig efter dina önskemål iaf, det kommer förmodligen som du skrev väcka ännu fler känslor i honom. Du kanske helt enkelt passar bättre med någon som delar dina kroppsliga ideal osv? 🙂 


   
SvaraCitera

Jungman:
det finns många spännande utseendejusterande operationer du kan utföra på honom när han sover, i Sverige behöver man inte ens ha utbildning för att bli plastikkirurg, endast fantasin sätter gränserna

"älskling, jag george clooney:a din kropp"


   
SvaraCitera

strawbeerry:

för att han känner att alla på gymmet dömer honom pga hans kroppsstorlek

Han behöver ju inte gymma det finns jätte många andra sätt att träna på ifall han känner sig obekväm på gymmet. 


   
SvaraCitera
Kudhos

strawbeerry:

Det är så svårt att förklara, för jag tycker att han är världens finaste. Just för att han är så underbar är han så fin i mina ögon - han är bara inte sexig.

Har läst lite kring de andra inläggen. Om du känner att du tappar attraktionen pga att han har börjat bli lite väl rund så får du ju ta upp det. Gör det smidigt bara för folk tar sällan kritik bra.


   
SvaraCitera

Han behöver knappast gå på gymmet för att gå ner i vikt. Det viktigaste (hehe) är bra kost och mycket lågintensiv träning. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ruttenfisk:
Han behöver knappast gå på gymmet för att gå ner i vikt. Det viktigaste (hehe) är bra kost och mycket lågintensiv träning. 

Nej jag vet, jag säger det. Hoppas på att han tar tag i träningen mer nu när det är lättare att träna utomhus 🙂


   
SvaraCitera

strawbeerry:

Jo, har tänkt det också. Han är bara så svår att få igång, men får väl försöka. Glad

Gör ett försök Party


   
SvaraCitera
reben

det låter som han är 1 djur


   
SvaraCitera

strawbeerry: för att han känner att alla på gymmet dömer honom pga hans kroppsstorlek

Träning behöver inte innebära gym, räcker gott att ut och gå 3-4 gånger á 5km i veckan och hålla någorlunda koll på vad man äter bara. Glad


   
SvaraCitera

strawbeerry: Men jag tänder inte på att bara se hans kropp,

det här tror jag dock inte är särskilt ovanligt.
du skriver ju att du tänder på honom på alla andra sätt.
om det inte skadar ert sexliv så ser jag inte problemet riktigt.


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Åh, jag hoppas innerligt att ts faktiskt missuppfattat ordet "gnista" och att hon inte skrev fel..

knistan Hjärta


   
SvaraCitera