Aviseringar
Rensa alla

Tänder ni tjejer på musiker?


Ämnesstartare

Man har ju sett alla tjejer smälta när dom hör någon snubbe sjunga på idol eller något liknande.

Så jag undrar , tänder ni tjejer på musiker med fina röster eller måste musikern vara känd innnan man tänder på honom?

Dum fråga?


   
Citera

Vi musiker får sjukt mycket brudar!

fast nä.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee​eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beror på vilken stil av musik den spelar [zzz]


   
SvaraCitera

+ i kanten om han kan sjunga, oavsett om han är känd eller inte. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

han måste vara rik, känd och ha stor pillesnopp för att han ska förtjäna mig[shake][shake][shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo! Det gör de!
Har ju hört historierna...


   
SvaraCitera

ADM1993:

tänder ni tjejer på musiker

Näe jag tänder på piercingar och killar med hårdrockslångt hår.*smälter*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ADM1993:

tänder ni tjejer på musiker med fina röster eller måste musikern vara känd innnan man tänder på honom?

Är killen musiker är det garanterat ett plus i kanten. Och nej, han behöver inte vara känd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee​eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej.


   
SvaraCitera

tjejer tänder på killar som är snygga och som dom kan se upp till. Vilket ibland råkar vara musiker, så tror jag att det är!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ADM1993:

Så jag undrar , tänder ni tjejer på musiker med fina röster eller måste musikern vara känd innnan man tänder på honom?

om han är snygg så [y] kan vara både ett plus o ett minus om han är musiker


   
SvaraCitera

Jag tänder på personligheter, sen råkar det vara så att väldigt många musiker har samma syn på livet, och det faller jag för. Sen är ju gitarristöverarmar inte helt fel det heller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beror ju på. Är personen snygg i övrigt och råkar vara musiker så fine. Men jag tänder ju inte på någon endast för att den är musiker.


   
SvaraCitera

Måste absolut inte vara känd, jag älskar killar som kan sjunga <3


   
SvaraCitera