Aviseringar
Rensa alla

Tänder ni tjejer på musiker?


Ämnesstartare

Ja. Very secksigt med gitarr och sångröst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså jaa nej. Två av mina ex spelar (och spelade) väl iofs i band, men nej, det gör jag inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jodå.. En kille som kan sjunga och spela gitarr kan vara väldigt hett. Men inte kända killar [no-no] förutom möjligtvis herr Hellström.. Och NEJ, detta är inte tillfället att diskutera hur vida han "kan klassas som musiker" osv.. x)

Fast man känner sig väldigt dålig om han är FÖR bra [cute]


   
SvaraCitera

JA! Musiker is the shiet, kända eller ej!


   
SvaraCitera

[love]


   
SvaraCitera

Oooooooh yeeeeeeeees


   
SvaraCitera

De behöver inte just kunna sjunga men musikaliska gossar är alltid trevliga [cute]


   
SvaraCitera

Alla killar jag haft, utom möjligtvis en som jag inte vet, har spelat i band, så ja, jag antar att det är något undermedvetet eller något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om de gör bra, obskyr musik. [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men vad är det med 2000 talet... på hela 1900 talet blev flickorna stört förälskade om man spelade en trelvlig visa på gitarr. Men nu måst man antigen va med i Idol, elr vara med i ett emo hårdrocks band för att vinna flickors hjärtan... varför??? [sad]


   
SvaraCitera

både ja och nej. allt beror på vilken musik han spelar och hur han ser ut. det är liksom A och O [wink]


   
SvaraCitera

de flesta "rockstjärnor" jag känner har brudar som bara regnar på dom!
helt sanslöst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte endast för att de är musiker. Men oftast har de jäkligt skön stil 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Alltså jaa nej.

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ADM1993:

Dum fråga?

Hm,, jaa. Förstår nog inte riktigt. Och förresten har det väl inte att göra med om personen är musiker eler inte. För min egen del tänder jag mest på idrottare[cool]


   
SvaraCitera