Aviseringar
Rensa alla

tänder på äldre män


Ämnesstartare

hej jag har ett problem om man vill kalla det för det, jag tänder på äldre män. är det något fel att man känner så? någon annan som känner likadant? då pratar jag om män runt 20-40 år och jag vet inte varför men jag blir mycket mer kåt av dom.


   
Citera

jessica-1:

äldre män

jessica-1:

män runt 20

jessica-1:

jessica-1F17

[rolleyes]


   
SvaraCitera
time
 time

"Äldre män" i din ålder är 35-60. Skillnaden mellan 17 och 20 är ju ingenting i det sammanhanget.


   
SvaraCitera

hurs kulle det vara ett problem.


   
SvaraCitera

jessica-1:

är det något fel att man känner så?

Nej. Om du däremot skulle tända på gamla gubbar...då skulle jag tänka till en extra gång.[wink]

jessica-1:

jag vet inte varför men jag blir mycket mer kåt av dom.

Kanske för att de är stabilare, mer självsäkra och mindre fjantiga än fjortisar?[confused]


   
SvaraCitera

Trevligt för dem då


   
SvaraCitera
Vippen

Mitt självförtroende steg just. Jag är en äldre man [cool]


   
SvaraCitera
Vippen

Nej men det är väl mest nutidens åsikter som gör det till ett problem. Förr var det ju betydligt vanligare att man knöt an till 10-20 år äldre personer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja vet, inte något problem igentligen men det känns inte normalt


   
SvaraCitera
Vippen

Det är nog ganska normalt, även fast det inte är så allmänt accepterat. Har hört flera som tycker som du.


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

"Äldre män" i din ålder är 35-60. Skillnaden mellan 17 och 20 är ju ingenting i det sammanhanget.

Generellt kanske det inte är. Men ibland är det sjukt stor skillnad faktiskt.


   
SvaraCitera

Hej jag är 18 och tänder på äldre män. Jag känner mig mycket mer mogen en dessa jämnårigas. Jag är oskuld och så vid aldrig kysst en man . Men jag vet vad jag vill ha . Jag är otroligt mogen men otroligt blyg mina hämtpris vänner finner jag lite omogna men dessa jag umgås med sen dagis har alltid vart lik mogna i Sinet som mig . Och jag föredrar vuxet sällskap mer . Om jag ska va i ett förhållande ska de va ett på riktigt ingen paranoid ung kille som tror att man lämnar den för att man vill har en da då man vill få va ifred . Jag föredrar det seriösa typen av förhållande och så ska jag stå på mina egna fötter . Och min man får lika väl va framgångsrik .
Jag tycke dess manliga drag är otroligt attraherande och de säkra koppspråket och sättet att talande finns en man som är 40 är otroligt attraktiv . Men ute i det sållade normaliteten skulle det ite va möjligt . Jag skull lätt kunna ha ett seriöst förhållande med den åldern bara det inte är en slusk gubbe . Men han ska älska mig och vilja ha mig och gör allt för mig för att jag är den typen som gör precis samma sak tillbaka . Äldre men är snyggare smartare och seriösa.
Men de som gör mg osäker är att oftast äldre men upplever kvinnor o min pöser omogna och dem vill också ha en mer jämnårig kvinna . Har jag en chans att någon sin få en man i den åldern läker får jag vänta tills jämn åringarna vuxit till sig . Hur länge kommer man va oskuld då ? Haha när man håller på att avisa jämnåriga pojkar(i mina ögon) . 25 är du fortfarande små unga pojkar farsen jag endast är 18


   
SvaraCitera

fyfan för gubbar


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

fyfan för gubbar

Snart är vi gubbar med!


   
SvaraCitera

mrman:

Snart är vi gubbar med!

KOMMER ALDRIG BLI GUBBE, ÄR FÖR COOL OCH SWAG FÖR DET


   
SvaraCitera