Aviseringar
Rensa alla

tänder på äldre män


Vill du tända på yngre killar i stället då?


   
SvaraCitera

Så som detta med coolhet , swag ursäkta hur moget är de att va extremt swagig eller för cool för något äldre män är så mycket mer . Intelligenta


   
SvaraCitera

Så som detta med coolhet , swag ursäkta hur moget är de att va extremt swagig eller för cool för något äldre män är så mycket mer . Intelligenta att ens skriva en kommentar som ovanstående är ett rent bevis på varför äldre men är bättre , om man inte glömmer deras manliga drag . Nu förtiden vill killar ha slät fin hy som tjejer och inga rynkor men då så då kan man leta efter en kvinna istället . Nä äldre män är otroligt mycket snyggare


   
SvaraCitera

Katten1234567:

25 är du fortfarande små unga pojkar farsen jag endast är 18

Antingen så umgås du med helt fel killar eller så är du riktigt paranoid, Om en 25åring beter sig moget och har hus,bil,jobb och en massa pengar så kan en äldre gubbstrutt inte ge dig ett skit mer än vad han kan göra.

Det enda en gubbe på 20 år äldre än dig kan offra är ett kortare förhållande för gubben dör antagligen före dig.

En 40åring har redan upplevt småtjejer som dig, Lockas du till att få gubbarna att återuppleva sitt gamla förhållande igen?

Jag tycker att 18 åriga tjejer är aldeless för unga och jag är 25 år. Visst vissa 18åringer kan väl vara okej men det är attraktivt med tjejer som kan stå på sina egna ben, Att du kallar dig för mogen för en 25åring får mig att fundera på vilka du umgås med. Det låter nästan som att du vill ha tråkiga gubbar som tror att dom är för tuffa för att skämta omkring.

Att du säger att äldre män är snyggare,smartare och seriösa är helt fel, Snyggheten beror helt på personens utseende. Kollar du på en gubbe som ser ut som 15 år så skulle du inte ens tycka att hans ålder var sexig, Smartheten beror helt på personens personlighet och många äldre är helt korkade i skallen, Dom är inte färdiglärda bara för att dom är äldre, Dom kan ha suttit på ett jobb i 20 år och inte lärt sig någonting nytt alls. Många seriösa gubbar är oerhört respektlösa och tror att dom är värd något mer än andra och återigen så bevisar det här att du umgås med fånigt oseriösa killar och drar alla yngre killar i hela sverige till att vara oerhört omogna..

Det finns många 25åringar som är precis lika mogna som 40åringar


   
SvaraCitera

jessica-1:

jag tänder på äldre män

En kille som är tre år äldre än dig är ju inte direkt en äldre man, Men det är helt normalt att tjejer gillar äldre killar. Tjejer mognar oftast före killar och när en kille är 17år så är han antagligen inte kapabel till att vara samma trygghet som lite äldre killar kan vara, Men man ska inte dra alla killar över samma kant för vissa killar kan vara riktigt mogna vid tidig ålder.

Sexualitet skiftar mellan personer så alla har inte samma uppfattningar över vad som är attraktivt.


   
SvaraCitera

jessica-1:

det känns inte normalt

Du är en mycket sjuk människa, rekommenderar dig att söka akut psykvård ASAP!

// Dr. S3ON


   
SvaraCitera

Olycklig:

Antingen så umgås du med helt fel killar eller så är du riktigt paranoid, Om en 25åring beter sig moget och har hus,bil,jobb och en massa pengar så kan en äldre gubbstrutt inte ge dig ett skit mer än vad han kan göra.Det enda en gubbe på 20 år äldre än dig kan offra är ett kortare förhållande för gubben dör antagligen före dig.En 40åring har redan upplevt småtjejer som dig, Lockas du till att få gubbarna att återuppleva sitt gamla förhållande igen?Jag tycker att 18 åriga tjejer är aldeless för unga och jag är 25 år. Visst vissa 18åringer kan väl vara okej men det är attraktivt med tjejer som kan stå på sina egna ben, Att du kallar dig för mogen för en 25åring får mig att fundera på vilka du umgås med. Det låter nästan som att du vill ha tråkiga gubbar som tror att dom är för tuffa för att skämta omkring.Att du säger att äldre män är snyggare,smartare och seriösa är helt fel, Snyggheten beror helt på personens utseende. Kollar du på en gubbe som ser ut som 15 år så skulle du inte ens tycka att hans ålder var sexig, Smartheten beror helt på personens personlighet och många äldre är helt korkade i skallen, Dom är inte färdiglärda bara för att dom är äldre, Dom kan ha suttit på ett jobb i 20 år och inte lärt sig någonting nytt alls. Många seriösa gubbar är oerhört respektlösa och tror att dom är värd något mer än andra och återigen så bevisar det här att du umgås med fånigt oseriösa killar och drar alla yngre killar i hela sverige till att vara oerhört omogna..Det finns många 25åringar som är precis lika mogna som 40åringar

Olycklig:

Antingen så umgås du med helt fel killar eller så är du riktigt paranoid, Om en 25åring beter sig moget och har hus,bil,jobb och en massa pengar så kan en äldre gubbstrutt inte ge dig ett skit mer än vad han kan göra.Det enda en gubbe på 20 år äldre än dig kan offra är ett kortare förhållande för gubben dör antagligen före dig.En 40åring har redan upplevt småtjejer som dig, Lockas du till att få gubbarna att återuppleva sitt gamla förhållande igen?Jag tycker att 18 åriga tjejer är aldeless för unga och jag är 25 år. Visst vissa 18åringer kan väl vara okej men det är attraktivt med tjejer som kan stå på sina egna ben, Att du kallar dig för mogen för en 25åring får mig att fundera på vilka du umgås med. Det låter nästan som att du vill ha tråkiga gubbar som tror att dom är för tuffa för att skämta omkring.Att du säger att äldre män är snyggare,smartare och seriösa är helt fel, Snyggheten beror helt på personens utseende. Kollar du på en gubbe som ser ut som 15 år så skulle du inte ens tycka att hans ålder var sexig, Smartheten beror helt på personens personlighet och många äldre är helt korkade i skallen, Dom är inte färdiglärda bara för att dom är äldre, Dom kan ha suttit på ett jobb i 20 år och inte lärt sig någonting nytt alls. Många seriösa gubbar är oerhört respektlösa och tror att dom är värd något mer än andra och återigen så bevisar det här att du umgås med fånigt oseriösa killar och drar alla yngre killar i hela sverige till att vara oerhört omogna..Det finns många 25åringar som är precis lika mogna som 40åringar

Hej hallå olycklig såklart de finns många bra 25 åringar jag sa aldrig att alla är det . Men de jag möt är lite i sin egna lilla värd. De kan vi tjejer också va inte är någon helt perfekt. Det existerar inte men i min mening är äldre men och deras drag mycket mer attraktiva. Sen finns de riktigt mogna 20-25 och riktigt snygga också . Men tycke och smak är olika på olika individer


   
SvaraCitera

Inte det minsta onormalt. Det är nog vanligare än vad de flesta vill medge skulle jag tro. Varför vissa attraheras av äldre män vet jag inte, det kan ha med biologiska drifter att göra, att man söker någon som är trygg och kan ta hand om en.
Ingen aning, men utifrån mina anekdotiska bevis är det inget konstigt alls. De flesta tjejer jag känner är tillsammans med äldre män (oftast handlar det bara om några år).

Det du attraheras av kan ju ingen annan bestämma vara rätt eller fel. Så länge du inte skadar någon pga av det så är det helt okej och inget du behöver skämmas för.


   
SvaraCitera

Tänder på män som är äldre. Helst ska de vara över 40 för då vet dom hur dom ska göra det skönt för lilla mig. Generösa är dom också [bigsmile] Yngre killar är bara omogna egoister som inte bryr sig om att göra det skönt för mig [sad]


   
SvaraCitera

Mangaflickan är nog troll


   
SvaraCitera

Min fru är 33 och jag 59. Gifta sedan 2004.  Jag har samma smak nu som för 40 år sedan då jag var 19 år och tände på äldre tjejer, t ex 33-åringar.  Att unga tjejer tänder på äldre män förstår jag inte alls eftersom jag inte alls attraheras av dem själv utan tycker de ser äckliga ut. Kanske för att jag är heterosexuell vit man, vem vet. Däremot är tjejer i 20-årsåldern oftast väldigt attraktiva och oförstörda. Därför har jag valt att hålla mig till det som attraherar mig och inte till rynkiga gamla gummor. Är du en äldre man som har samma smak som mig så finns det miljoner unga snygga flickor 18-35 som väntar på trygghet och sex varje dag. De flesta finns österut, t ex Ryssland, Filippinerna, Thailand, Indien, Indonesien, Japan, Kina osv....Miljoner väntar på oss attraktiva äldre män. Bara att ta för sig. och det som är bra för dessa unga flickor är att de kan gifta sig med unga snygga pojkar när deras gubbar avlidit. Same same så att säga....Lycka till och njut av livet!


   
SvaraCitera

Okej... Aldrig för sent för att återupptaga en tråd.


   
SvaraCitera

kokko: 33-åringar.

mm yummy, vi har samma smak fan


   
SvaraCitera

jessica-1: 20-40


   
SvaraCitera

Det är haram.

Det finns ingen gud utom Gud och Muhammed är hans sändebud


   
SvaraCitera