Aviseringar
Rensa alla

tänder på äldre tjejer


Ämnesstartare

Hej!
Anses man som bisexuell om man är tjej och tänder på äldre(typ max 5 år) tjejer i porrfilmer? [chocked]
Jag tänder även på killar [wink]


   
Citera

skulle du kunna ha ett förhållande med en tjej?om man bara tänder på det betyder det inte att man skulle kunna ha homosex vilket betyder att du knappast är bisexuell.


   
SvaraCitera

Men är du dum[rolleyes]


   
SvaraCitera

[zzz]


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahaha kanske inte sååå gamla ju!


   
SvaraCitera

E ru' go ellär? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dreamer:

äldre(typ max 5 år) tjejer

femåriga tjejer är rätt lagom, tycker jag.


   
SvaraCitera

Tözen:

skulle du kunna ha ett förhållande med en tjej?om man bara tänder på det betyder det inte att man skulle kunna ha homosex vilket betyder att du knappast är bisexuell.

Fast man kan ju vara bisexuell utan att vilja ha ett förhållande med någon av samma kön? o_O


   
SvaraCitera

HelylleHerman:

femåriga tjejer är rätt lagom, tycker jag.

[bigsmile] [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du behöver inte vara bisexuell på grund av det. Var och en måste själv känna av var gränsena för den egna sexualitet går. Vissa tror inte ens att det finns kategorier så som homo,bi och hetero, utan att det är en flytande skala. I sådana fall kanske du är hetero men drar lite åt bi-hållet, utan att för hamna där. Du kanske befinner dig vid X, någonstans emellan.

Homo Bi Hetero
-----------------------------------------------X---------------------

Det är inte ovanligt att Heterosexuella kan tända på personer av samma kön i tex porr eller fantasier, men inte blir kära i dem eller känner lust att ha sex för dem. Vissa kan till och med ha sex med personer av samma kön men inte bli kär i dem. Det är därför upp till var och en att känna efter vad man har för läggning. Och då måste man först definiera vart gränsen för Homo,Bi och Hetero går. Alternativt se sig som något mellanting.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera