Aviseringar
Rensa alla

Tänder på att be om hjälp/råd


Ämnesstartare

Jättekonstig rubrik jag vet. Ska försöka förklara det bättre.

Var på apoteket här om dagen för att köpa glidmedel, då jag läst att det kan vara extra skönt vid onani om det glider lite bättre. Och upptäckte att när jag bad om hjälp då jag inte visste vart man hittade det eller något så tände jag på det. För att det inte skulle ta slut så hittade jag på att min tjej var väldigt torr vid samlag och hon stod då och berättade om silikonbaserat glidmedel. Har svårt att få erektion när jag inte är inom mina egna fyra väggar eller känner mig trygg på annat vis. Men däremot kom försatsen bara av att stå och prata med henne om glidmedel.
Det är ju nästan så man skäms över det, samtidigt som jag vill hitta något nyttapotek nu och be om hjälp, i princip samma frågor. Då jag inte kan gå tillabka och spela dum igen. Samtidigt som jag känner att nej såhär kan man inte hålla på.


   
Citera
Ämnesetiketter

vad är det du vill ha hjälp med? [tard]


   
SvaraCitera

biff_daanne:

vad är det du vill ha hjälp med?

Hitta glidmedlet på apoteket typ[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahaha Panda kanske inte riktigt det. Men att diskutera sådana saker med en okänd person men som ändå inte kommer skratta ut mig.Det är det jag gillar. Sen var det ingen fråga direkt här på forumet så utan ville dela med mig, kanske någon som upplever samma sak?


   
SvaraCitera

ekille:

Det är ju nästan så man skäms över det, samtidigt som jag vill hitta något nyttapotek nu och be om hjälp, i princip samma frågor.

[smile] varför inte [y]


   
SvaraCitera

skriv brev till kp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dräparen:

skriv brev till kp


   
SvaraCitera

Du vill snacka sexrelaterat med tjejer helt enkelt


   
SvaraCitera

Då får man ju inte se reaktionen/stå nära och höra personen uttala perversa ord, som gliiidmedel och silikonbaserad.
Jag kan verkligen förstå tjusningen med det. Fast jag tycker mest om när tjejerna blir generade.


   
SvaraCitera

Ring till rfsu's hjälplinje? [wink]


   
SvaraCitera