Aviseringar
Rensa alla

tänder på att hålla på med tjejer men kan inte få känslor för dom?:S


flick kk och pojk förhållanden 🙂 låter fint på nått sätt


   
SvaraCitera

Låter som att du är bisexuell, men heteroemotionell.

rocka_billy:

är jag konstig eller ?!

Nä.


   
SvaraCitera

sn1per:

ag har börjat på ett nytt job

Nej, men varför inte biSEXUELL? Iochmed att båda könen attraherar dig?
(jag är fortfarande bara nyfiken på hur du tänker, tycker inte att beteckningar alltid spelar så stor roll)


   
SvaraCitera

vadå konstig, det kommer väl när det kommer. det är väl fullt förståerligt att man inte kan få känslor för nån i en sånhär värld där alla är idioter.
men om du undrar ifall du är bisexuell eller hetero bara för att du inte kan bli kär i tjejer, så är mitt svar att du är bisexuell eftersom det handlar om vad man attraheras av, alltså bisexuell är en sexualitet.
(alltså nu antog jag att du håller på med killar också, annars är du väl lesbisk)


   
SvaraCitera

unitbjork:

Nej, men varför inte biSEXUELL? Iochmed att båda könen attraherar dig?
(jag är fortfarande bara nyfiken på hur du tänker, tycker inte att beteckningar alltid spelar så stor roll)

tänker att när man är bisexuell så kan man bli kär i och tänka sig leva med båda könen. vilket jag inte kan.
men om man ser det på detta vis då: vet att kärleken försvinner efter nått år eller två men att attraktionskraften inte behöver försvinna :p. därför kanske det är bra om jag är ihop med en tjej istället som jag kommer bra överrens med! då kan jag känna attraktionskraft samtidigt som vi har det bra tillsammans. istället för att (om jag vore med en kille) bara ha det bra tillsammans men känna minimal attraktionskraft :p.
blev lite krångligt det där men hoppas ni lyckas tyda vad jag säger :p.

för att definera mig själv med ord brukar jag säga bisexuell men samtidigt homoEmotionell


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

unitbjork:

Nej, men varför inte biSEXUELL? Iochmed att båda könen attraherar dig?

men om man e bisexuell kan man väl få känslor för tjejer också?


   
SvaraCitera

rocka_billy:

är jag konstig eller ?!

det kommer la kanske (?) 🙂


   
SvaraCitera

rocka_billy:

men ja skulle aldrig kunna få känslor för en tjej eller ha ett förhållande med en tjej, är jag konstig eller ?! [tard]

Ney, du har ju inte träffat mey.. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

strippinsoldier:

Ney, du har ju inte träffat mey..

hahaaha 😉


   
SvaraCitera

rocka_billy:

hahaaha 😉

[blush]


   
SvaraCitera

rocka_billy:

a

Kan du inte byta avatar? Den gör mig tokig.


   
SvaraCitera

Asså tjejer är bättre på att båda hångla och ja.. resten så varför inte. jag är inte bisexuell för det[rolleyes]


   
SvaraCitera

rocka_billy:

är jag konstig eller ?!

nä, jag har också provat en del sådant och kan bli kåt av att titta på andra tjejor. Men gillar kuk med [smile]


   
SvaraCitera
Kitten

rocka_billy:

men ja skulle aldrig kunna få känslor för en tjej eller ha ett förhållande med en tjej, är jag konstig eller ?! [tard]

Michee:

Och det vet du, hur? [tard]

Håller med Michee, man vet ju inte, kan alltid hända att du faktiskt får känslor för en tjej. ^^
Men om det råkar vara så att du inte får det är du inte konstig för det.


   
SvaraCitera

rocka_billy:

är jag konstig eller ?! [tard]

Nej du är nog mer varje killes drömtjej tror jag. [ops]


   
SvaraCitera